Ένταση στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στην Αθήνα

Ένταση στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στην Αθήνα

Ενταση σημειώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στο συλλαλητήριο των εκπαιδευτικών κατά του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας στο κέντρο της Αθήνας.

Οι εκπαιδευτικοί, με πορεία που πραγματοποίησαν νωρίτερα, εκφράζουν την αντίθεσή τους στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου που φέρνει σημαντικές αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και απαιτούν να αποσυρθεί.

Οι συγκεντρωμένοι φώναξαν συνθήματα κατά του νομοσχεδίου και έσπρωξαν τις κλούβες της αστυνομίας επιχειρώντας να σπάσουν τον φραγμό. Ωστόσο η ένταση εκτονώθηκε και λίγο αργότερα η διαμαρτυρία ολοκληρώθηκε.

Το πολυνομοσχέδιο έχει κατατεθεί στη Βουλή και αναμένεται να ψηφιστεί την Τετάρτη.



Ειδικότερα, για σήμερα Τρίτη 9 Ιουνίου -ημέρα συζήτησης του νομοσχεδίου «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» στην Ολομέλεια της Βουλής-, η ΔΟΕ, η ΟΛΜΕ και η ΟΙΕΛΕ είχαν εξαγγείλει 24ωρη απεργία. Επιπλέον, είχαν καλέσει δασκάλους και καθηγητές σε συλλαλητήριο στα Προπύλαια στις 13:00 και πορεία προς τη Βουλή. Από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας, έχει ξεκαθαριστεί πάντως, ότι τα σχολεία θα παραμείνουν ανοιχτά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι σταθμοί του μετρό παραμένουν κανονικά εν λειτουργία, ενώ η τροχαία διέκοψε την κυκλοφορία στην οδό Πανεπιστημίου και στην οδό Αμαλίας. Η εκτροπή της κυκλοφορίας επί της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας γίνεται από την Σέκερη.

Μποτιλιάρισμα καταγράφηκε επίσης και στο ανοδικό ρεύμα της λεωφόρου Συγγρού, λίγο πριν τη συμβολή της με την Αθανασίου Διάκου. 

Συλλαλητήριο και στη Θεσσαλονίκη

Συλλαλητήριο κατά του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας πραγματοποίησαν εκπαιδευτικοί και φοιτητές και στη Θεσσαλονίκη.

Τα μέλη συνδικαλιστικών οργανώσεων και φοιτητικών συλλόγων συγκεντρώθηκαν στην Πλατεία Δικαστηρίων από όπου ξεκίνησαν πορεία και μέσω των Οδών Εγνατίας, Αγίας Σοφίας, Τσιμισκή και Βενιζέλου έφτασαν στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης.

Οι διαδηλωτές φώναζαν συνθήματα ζητώντας να αποσυρθεί το νομοσχέδιο, διαμαρτυρόμενοι για διατάξεις που αφορούν την τράπεζα θεμάτων, τη διαγωγή των μαθητών, τις νέες θεματικές και τα εργαστήρια δεξιοτήτων, τις αξιολογήσεις των σχολικών μονάδων, τη μείωση των μετεγγραφών και την ίδρυση ξενόγλωσσων προγραμμάτων σπουδών στα ΑΕΙ.