Βίντεο: Πώς φτιάχτηκαν οι 50 κλίνες ΜΕΘ σε 60 ημέρες στο «Σωτηρία»

Βίντεο: Πώς φτιάχτηκαν οι 50 κλίνες ΜΕΘ σε 60 ημέρες στο «Σωτηρία»

Βίντεο με την ημερήσια πρόοδο του έργου της νέα πολυδύναμης Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Σωτηρία», από την 31η Ιουλίου οπότε και άρχισαν οι εργασίες μέχρι και την 30η Σεπτεμβρίου, δημοσίευσε η Βουλή.

Η νέα πολυδύναμη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Σωτηρία» που εγκαινιάστηκε σήμερα, κατασκευάστηκε και εξοπλίστηκε εξ ολοκλήρου με δωρεά της Βουλής των Ελλήνων, είναι μια υπερσύγχρονη διεθνών προδιαγραφών ΜΕΘ με υψηλής τεχνολογίας εξοπλισμό, για την υποστήριξη όλων των οργανικών συστημάτων των βαρέως πασχόντων ασθενών.

«Κι όμως γίνεται», αναφέρει χαρακτηριστικά βίντεο που κυκλοφόρησε η Βουλή για το έργο, με το συνολικό ύψος της δωρεάς να ανέρχεται στα 8 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το κόστος διαμορφώθηκε τα 6,174 εκατ. ευρώ. 

Το βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα δείχνει τις εργασίες των συνεργείων που δημιούργησαν εκ του μηδενός το νέο κτήριο, μέρα με τη μέρα, μέχρι τα σημερινά εγκαίνια παρουσία και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Σε ενημερωτικό σημείωμα του νοσοκομείου «Σωτηρία» αναφέρεται ότι το νέο κτήριο έχει εμβαδόν 2.500 τ.μ και περιλαμβάνει 4 υπομονάδες ΜΕΘ πλήρως εξοπλισμένες. Συνολικά έχουν τοποθετηθεί 50 κλίνες τελευταίας τεχνολογίας καθώς και αυτοματοποιημένα συστήματα ιατρικής παρακολούθησης.

Η μονάδα θα στελεχωθεί με 45 εξειδικευμένους ιατρούς – εντατικολόγους, 140 νοσηλευτές, 10 εκπαιδευόμενους ειδικούς φυσικοθεραπευτές, 24 άτομα βοηθητικό προσωπικό, πολυάριθμο προσωπικό καθαριότητας και εργαζόμενους στις διοικητικές υπηρεσίες.

Στην τελετή των εγκαινίων ο Πρόεδρος της Βουλής Κώστας Τασούλας τόνισε ότι είναι «η μεγάλη κοινωνική προσφορά της Βουλής, δηλαδή του ελληνικού λαού, με χρήματα του ελληνικού λαού, που πιάνουν τόπο για τον ελληνικό λαό». Μάλιστα όπως είπε, για την γρήγορη κατασκευή του έργου υπήρξε συμβολή και των τριών πυλώνων της εξουσίας.

Όπως ανέφερε ο κ. Τασούλας, από την ημέρα που ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας έστειλε επιστολή στη Βουλή και ζητούσε συμπαράσταση, έως την ημέρα που ορίστηκε ανάδοχος μεσολάβησαν μόλις 40 ημέρες.

«Μέσα σ’ αυτές τις σαράντα μέρες έγινε η μελέτη 1.000 σελίδων από τις Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. (ΚΤΥΠ) που είναι φορέας του Δημοσίου, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών», σημείωσε.

Ακολούθησαν άμεσα οι διαδικασίες Διαφάνειας και το Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ το έργο κατασκευάστηκε τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο. Η άδεια υπεγράφη από τον υπουργό Περιβάλλοντος Κωστή Χατζηδάκη και η εποπτεία είχε αναληφθεί από τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή, μέσω της ΚΤΥΠ και της ΕΚΤΕΡ, της ιδιωτικής εργολαβικής εταιρείας η οποία επελέγη.