Τρίτη 7 Απριλίου 2020, 09:29
Τελευταία ενημέρωση: 09:30

-A +A

Όμιλος ΟΤΕ: Αλλάζοντας τις μηχανές εν πτήσει

Τρίτη 7 Απριλίου 2020, 09:29
Τελευταία ενημέρωση: 09:30
Αλλάζοντας τις μηχανές εν πτήσει
-A +A

Όταν μια σύγχρονη επιχείρηση καλείται να ανταποκριθεί σε μια πρωτοφανή πρόκληση, όπως αυτή που βιώνουμε λόγω του κορωνοϊού COVID-19, καθώς οφείλει να λειτουργεί αδιάλειπτα για να προσφέρει 24 ώρες το 24ωρο τις υπηρεσίες της στους πελάτες της, τρεις μέρες αποδεικνύονται αρκετές για να προσαρμοστεί. Αρκεί να αξιοποιήσει την όποια προεργασία έχει κάνει και να κινητοποιήσει άμεσα τους ειδικούς της πληροφορικής, για να θέσει σε εφαρμογή τη λύση που θα της επιτρέψει να παραμείνει λειτουργική: την εργασία εξ αποστάσεως. Αυτή τη στρατηγική επιλογή έκανε ο Όμιλος ΟΤΕ, ωστόσο η υλοποίησή της δεν ήταν απλή υπόθεση.

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας, η εταιρεία έδωσε τη δυνατότητα σε 13.000 εργαζόμενους, από τους συνολικά 16.000, να τηλε-εργαστούν, μένοντας ασφαλείς στο σπίτι τους. Έτσι εξασφάλισε στα εκατομμύρια των συνδρομητών του, ιδιωτών και επιχειρήσεων, ότι θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες επικοινωνίας και Internet σε αυτή την κρίσιμη περίοδο.

Προ της κρίσης του COVID-19 δύσκολα θα φανταζόταν κανείς ότι ένας όμιλος θα μπορούσε μέσα σε λίγα 24ωρα -και μάλιστα υπό ανελαστικές συνθήκες- να θέσει σε τηλε-εργασία το 80% του ανθρωπίνου δυναμικού του. Και μάλιστα, όλα να λειτουργήσουν αποτελεσματικά, σε βαθμό που οι πελάτες να μην αντιληφθούν αυτή την τεράστια αλλαγή. Πόσω μάλλον όταν πελάτες είναι… όλη η χώρα, από τις απλές συνδέσεις στα σπίτια, μέχρι τις επιχειρήσεις και το ίδιο το Κράτος, και η περίοδος είναι τέτοια που οι τηλεπικοινωνίες αποτελούν το βασικό παράθυρο στον κόσμο για όλους.

Από τις 12 Μαρτίου, οπότε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ενημέρωνε το προσωπικό για την προσαρμογή της εταιρείας στην εξ αποστάσεως εργασία μέχρι και τις 16 Μαρτίου, που τέθηκε σε ισχύ η απόφαση, η Διεύθυνση Πληροφορικής του Ομίλου ΟΤΕ κατάφερε κάτι μοναδικό. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα σε αυτό το διάστημα «στήθηκαν» περίπου 3.000 laptops, tablets και smartphones, ώστε να έχουν τα απαραίτητα προγράμματα/λογισμικά και τις κατάλληλες προσβάσεις, ανάλογα με τη λειτουργική μονάδα του κάθε εργαζόμενου. Πρακτικά, οι άνθρωποι του ΙΤ του ομίλου ρύθμιζαν 1.000 μηχανήματα την ημέρα. Οι τεχνικοί πληροφορικής, από την πλευρά τους, ανέλαβαν να ενισχύσουν το δίκτυο, αλλά και τους servers, ώστε να μπορέσουν να «σηκώσουν» το βάρος της τηλε-εργασίας χιλιάδων εργαζομένων.

Όπως ανέφερε ο Chief Officer Λειτουργιών & Συστημάτων Πληροφορικής Ομίλου ΟΤΕ, κ. Γιώργος Αθανασόπουλος, «δεν ξεκινήσαμε από μηδενική βάση. Παρ’ όλα αυτά το εγχείρημα δεν ήταν τόσο απλό, αν αναλογιστεί κανείς ότι κάθε ομάδα έχει διαφορετικές ανάγκες και πρόσβαση σε διαφορετικά συστήματα και προγράμματα». Και όλα αυτά χωρίς να διακοπεί η ομαλή λειτουργία της εταιρείας, αυτές τις 3 ημέρες προετοιμασίας.

Επιπλέον, σε συνεργασία με το τμήμα εξυπηρέτησης, ενισχύθηκε σημαντικά το δυναμικό του helpdesk των εργαζομένων του Ομίλου ΟΤΕ σε θέματα πληροφορικής. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ομίλου, τις πρώτες ημέρες οι κλήσεις ξεπερνούσαν τις 5.000 ημερησίως, ενώ πλέον όλοι έχουν προσαρμοστεί πλήρως.

-A +A

Ροή Ειδήσεων

Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2020
Σελίδα με όλες τις ειδήσεις

Δημοφιλέστερα Άρθρα