7ος χρόνος, ημέρα 2151η
Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2021

ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς ξεχώρισε στα Sales Excellence Awards και στα Packaging Awards;

ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς ξεχώρισε στα Sales Excellence Awards και στα Packaging Awards;

Καινοτομία σε ψηφιακές υπηρεσίες, δυνατότητες και προϊόντα. Πρωτοποριακός σχεδιασμός συσκευασιών με οικολογική συνείδηση. Αξιοποίηση της τεχνολογίας, εξέλιξη και εμπνευσμένες προτάσεις. Πάντα με σεβασμό, φροντίδα και υπευθυνότητα. Όταν όλα αυτά συναντιούνται, μεταφράζονται σε 2 Silver βραβεία και 1 Bronze για την ΑΒ Βασιλόπουλος.

Πιο συγκεκριμένα, στα Sales Excellence Awards 2021, τον θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα των Πωλήσεων, εν μέσω μιας χρονιάς προκλήσεων και αλλαγών, η ΑΒ κατέκτησε:

  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Πωλήσεις μέσω Internet (e-Commerce)», για το ηλεκτρονικό της κατάστημα, το AB Eshop και το πρωτοποριακό AB app. Το αγαπημένο ΑΒ Eshop αναβαθμίζεται συνεχώς για να εξυπηρετεί ακόμα περισσότερες περιοχές στην Ελλάδα, ενώ ενισχύεται με νέες υπηρεσίες και συνεργασίες με στόχο οι πελάτες της αλυσίδας να απολαμβάνουν όλο και περισσότερες λύσεις για την παράδοση και την παραλαβή των online παραγγελιών τους. Επιπλέον, την περασμένη χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος επιτάχυνε -με μια επένδυση άνω των 10 εκατ. ευρώ- τη δημιουργία του πρώτου υπερσύγχρονου AB Home Shop Center, του κέντρου διανομής που εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, για την Αττική. Παράλληλα, το AB app, το οποίο αποτελεί το πρώτο mobile grocery app στην Ελλάδα, αξιοποιεί state-of-the-art τεχνολογία για να κάνει τα ψώνια από το supermarket πιο εύκολα από ποτέ. Τόσο το AB Eshop, όσο και το ΑΒ app, αναπτύσσονται διαρκώς με νέες δυνατότητες για να προσφέρουν μία αξεπέραστη αγοραστική εμπειρία.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Καινοτόμο Προϊόν / Υπηρεσία», για τα προϊόντα OceaniQ. Η πρωτοποριακή σειρά απορρυπαντικών και καθαριστικών OceaniQ, χρησιμοποιεί αποκλειστικά οικολογικά μπουκάλια που προέρχονται από 100% ανακυκλωμένα αλιευτικά δίχτυα τα οποία αποβάλλονται στις θάλασσες και στους ωκεανούς. Επιπλέον, έχει vegan σύνθεση αλλά και αποτελεσματική καθαριστική δράση. Η ΑΒ είναι η πρώτη εταιρεία στην εγχώρια αγορά που διαθέτει μια τέτοια πλήρη σειρά προϊόντων και μας προτρέπει να #allazoumesinithies μαζί, συνεισφέροντας σε έναν πιο καθαρό πλανήτη. Και να φροντίζουμε το σπίτι μας, φροντίζοντας το περιβάλλον.

Παράλληλα, η σειρά OceaniQ χάρη στην καινοτόμα, eco-friendly συσκευασία της, το εικαστικό και το branding της οποίας δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία 2yolk, διακρίθηκε και στα Packaging Awards 2021 με το Silver βραβείο στην κατηγορία «Cleaning & Detergent Agents».

Τρία βραβεία που αναγνωρίζουν τη διαρκή και καθημερινή αφοσίωση της ομάδας της ΑΒ να προσφέρει επιλογές, λύσεις, ιδέες, και υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά. Και ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα, με συνεχή αναζήτηση και «απαντήσεις» για τις ανάγκες του αύριο.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

Σχετικά με τα Sales Excellence Awards

Την 9η διοργάνωσή του μετρά ο θεσμός των Sales Excellence Awards, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα των Πωλήσεων σε μια ιδιαίτερη χρονιά προκλήσεων, ευκαιριών και ανακατατάξεων σε όλους τους κλάδους της αγοράς. Η τελετή φωτογράφισης των Sales Excellence Awards 2021, συνδιοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ)σε συνεργασία με τη BOUSSIAS. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν τα στελέχη των εταιρειών-νικητών των βραβείων, όπως και μέλη του ΔΣ του ΙΠΕ και της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων.

Σχετικά με τα Packaging Awards

Στην πέμπτη διοργάνωση των Packaging Awards της BOUSSIAS σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών και Συσκευασίας, βραβεύτηκαν οι επιχειρήσεις που κατάφεραν να αποδώσουν την πραγματική αξία της συσκευασίας στο branding των προϊόντων μέσω της καινοτομίας τους στο σχεδιασμό συσκευασίας, τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, την τεχνολογία που αξιοποιήθηκε και τις διαδικασίες, που προσδίδουν αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα της συσκευασίας ενός προϊόντος.

Σχετικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ξεπερνάει τα 500 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.