Μικτά πρόσημα στην Ευρώπη εν αναμονή των συνομιλιών ΗΠΑ – Κίνας

Μικτά πρόσημα στην Ευρώπη εν αναμονή των συνομιλιών ΗΠΑ – Κίνας

Μικτά πρόσημα καταγράφουν οι βασικοί ευρωπαϊκοί δείκτες στην Ευρώπη εν αναμονή των συνομιλιών ΗΠΑ – Κίνας που θα πραγματοποιηθούν στην Σανγκάη.

Ο πανευρωπαϊκός Stoxx 600 υποχωρεί 0,1% με τον κλάδο των αυτοκινητοβιομηχανιών να χάνει 0,9% ενώ αντίθετα οι τηλεπικοινωνίες και ο χρηματοπιστωτικός κλάδος ενισχύεται πάνω από 1%.

Την ίδια στιγμή, οι επενδυτές αναμένουν και τη συνεδρίαση της Fed, όπου θα αποφασίσει για την νομισματική της πολιτική και συγκεκριμένα θα προχωρήσει σε περικοπή των επιτοκίων κατά 25 μονάδες βάσης.

Στην Ευρώπη, η Βρετανία προετοιμάζεται με τους ταχύτερους ρυθμούς για ένα Brexit χωρίς συμφωνία και θα είναι έτοιμη να αποχωρήσει από την ΕΕ με ή χωρίς συμφωνία στις 31 Οκτωβρίου, όπως δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας Ντόμινικ Ράαμπ.

Στη Βρετανία ο FTSE 100 ενισχύεται 0,76% στις 7.606 μονάδες, ο DAX στη Γερμανία κινείται οριακά στις 12.424 μονάδες, ενώ στη Γαλλία, ο CAC 40 υποχωρεί 0,09% στις 5.605 μονάδες. 

Η Ιταλία ενισχύεται οριακά με τον FTSE MIB να κινείται στις 21.852 μονάδες και η Ισπανία ενισχύεται με τον IBEX 35 στο +0,29% στις 9.252 μονάδες.

Τέλος, πτώση 0,84% καταγράφει ο PSI 20 στην Πορτογαλία στις 5.137 μονάδες.

Στα εταιρικά νέα, σήμερα ανακοίνωσε τα αποτελέσματά της η Ryanair, κάνοντας λόγο για πτώση 21% του καθαρού κέρδους του α'' τριμήνου λόγω χαμηλότερων ναύλων και υψηλότερου κόστους, αλλά επαναβεβαίωσε τις προβλέψεις της για ολόκληρο το έτος. Τα κέρδη του πρώτου τριμήνου ξεπέρασαν ελαφρώς τις προβλέψεις των αναλυτών και οδήγησαν τη μετοχή της εταιρεία της εταιρείας % υψηλότερα.

Κέρδη εμφάνισε το πρώτο εξάμηνο του 2019 η Heineken, τα οποία όμως δεν ικανοποίησαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, με τη μετοχή της να υποχωρεί άνω του 6%. 

Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 936 εκατ. ευρώ, από 950 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο του 2018, ενώ τα καθαρά έσοδα ενισχύθηκαν 5,6% στα 11,45 δισ. ευρώ. Ο συνολικός όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,1%, ενώ μόνο στο brand της Heineken ο όγκος αυξήθηκε κατά 6,9%.