Walmart: Συνεργασία με το TikTok για πωλήσεις μέσω του livestreaming

Walmart: Συνεργασία με το TikTok για πωλήσεις μέσω του livestreaming

Η Walmart, που εξετάζει πιθανή επένδυση στο TikTok, ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι θα συνεργαστεί με την κινεζική εφαρμογή σύντομων βίντεο ώστε να πουλάει προϊόντα που εμφανίζονται στο livestream.

Η εταιρεία δήλωσε ότι οι χρήστες του TikTok, που αγγίζουν τα 100 εκατ. μηνιαίως στις ΗΠΑ, θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές ειδών μόδας που εμφανίζονται στο περιεχόμενο δημοφιλών δημιουργούν χωρίς να χρειάζεται να βγουν από την πλατφόρμα. Το livestream θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή στη σελίδα της Walmart στο TikTok.

Η επένδυση που σχεδιάζει η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικών πωλήσεων του κόσμου στο TikTok θα την βοηθήσει να κατακτήσει ένα νεότερο κοινό και να ενισχυθεί στους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου και των διαδικτυακών διαφημίσεων έναντι της ανταγωνίστριάς της Amazon. Ωστόσο η συνεχιζόμενη ένταση μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, καθώς και η αβεβαιότητα, εξακολουθούν να αποτελούν εμπόδια.

Οι ψηφιακές πωλήσεις της Walmart εκτινάχθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Πηγή: Reuters