Vivartia: Στρατηγικές συνεργασίες και έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος

Vivartia: Στρατηγικές συνεργασίες και έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος

Στη δημιουργία και ανακαίνιση 59 καταστημάτων σε όλη τη χώρα προχώρησε κατά το 2017 ο όμιλος εστίασης της Vivartia, εκ των οποίων τα 48 βρίσκονται σε περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση και σε αγορές άμεσα συνδεδεμένες με τον τουρισμό, όπως αεροδρόμια, εμπορικά κέντρα, πλοία και Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.).

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το 2017 συνεχίστηκε η επέκταση του δικτύου σε κομβικά σημεία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το άνοιγμα του καταστήματος Flocafe Espresso Room, στον εμβληματικό Πύργο Κηφισιάς και σε νησιά με αυξημένη τουριστική κίνηση, όπως το νέο Goody's Burger House στη Μύκονο ή το νέο everest στη Ζάκυνθο.

Σημειώνεται επίσης πως στο πλαίσιο της αξιοποίησης νέων ευκαιριών, ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia ισχυροποίησε την παρουσία του σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, δημιουργώντας καταστήματα σε 4 νέα ΣΕΑ το Δεκέμβρη 2017, ενώ αναμένεται η ολοκλήρωση επιπλέον σημείων σε άλλα 4 ΣΕΑ, μέχρι το τέλος του 1ου τριμήνου του 2018. Με την ολοκλήρωση των νέων σημείων, ο Όμιλος αποκτά συνολική παρουσία σε 26 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων, με 14 Olympus Plaza/everest και 12 Goody's Burger House/Flocafe Espresso Room, καλύπτοντας ουσιαστικά το μεγαλύτερο τμήμα των κεντρικών οδικών αξόνων της χώρας.

Τονίζεται ότι σημαντική επιχειρησιακή προτεραιότητα για τον Όμιλο αποτελεί η δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών και η υπεραξία που απορρέει από αυτές. Το 2017 ο όμιλος εστίασης προχώρησε στη διεύρυνση υφιστάμενων συνεργασιών (SSP) και παράλληλα στη σύναψη νέων με στρατηγικούς εταίρους (Fraport, AUTOGRILL) με εμπειρία και τεχνογνωσία σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργώντας επιπλέον ευκαιρίες διείσδυσης σε ακόμα περισσότερες αγορές του εξωτερικού.

Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει το στρατηγικό του σχεδιασμό για ενίσχυση της εξωστρέφειας έχοντας σήμερα παρουσία σε 11 χώρες. Στο πλαίσιο αυτό, το 2017 προχώρησε σε νέες συμφωνίες με στρατηγικούς συνεργάτες σε Μεγάλη Βρετανία, Κύπρο, Σαουδική Αραβία και Μάλτα, διευρύνοντας έτσι την ήδη σημαντική παρουσία του στον παγκόσμιο χάρτη με τα σήματα Goody's Burger House και Flocafe Espresso Room.

Ο κ Ανδρέας Τσουκάλης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου εστίασης της Vivartia, δήλωσε σχετικά πως «παρά τις δυσκολίες, ο όμιλος αποφασίζει να μην υιοθετήσει τη συρρίκνωση και την εσωστρέφεια ως στρατηγικές επιλογές. Πιστεύοντας ακράδαντα στην επιχειρηματική δυναμική της χώρας, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα επιλέγοντας κομβικά σημεία στρατηγικής σημασίας. Η έμφαση και στόχευση του ομίλου σε τουριστικές περιοχές απορρέει από την πεποίθηση ότι η αγορά της εστίασης μαζί με την τουριστική βιομηχανία, δύναται να αποτελέσουν σημαντική εισοδηματική πηγή για τη χώρα αλλά και μοχλό ανάπτυξης και ευημερίας», κατέληξε ο κ. Τσουκάλης.