Tesla Cybertruck: 250 χιλ. προπαραγγελίες παρά την παρουσίαση-φιάσκο

Tesla Cybertruck: 250 χιλ. προπαραγγελίες παρά την παρουσίαση-φιάσκο

Άγγιξε τις 250 χιλιάδες προπαραγγελίες το φουτουριστικό ηλεκτρικό ημιφορτηγό της Tesla, σύμφωνα με ένα tweet του ιδρυτή της εταιρείας Έλον Μάσκ, παρά το γεγονός ότι κατά την επίσημη παρουσίαση του αμφιλεγόμενου σχεδιαστικά οχήματος, την περασμένη Παρασκευή, η δημόσια δοκιμή των «άθραυστων» τζαμιών του εξελίχθηκε τραγικά λάθος, αφού και τα δύο θρυμματίστηκαν ενώπιον χιλιάδων παρευρισκόμενων θεατών και εκατομμυρίων ακόμα που παρακολουθούσαν μέσω βίντεο.

Πρώτο ορόσημο, μετά το φιάσκο της παρουσίασης των υποτιθέμενων άθραυστων κρυστάλλων του ημιφορτηγού, για τον σχεδιασμό του οποίου έμπνευση στάθηκε η ταινία "Blade Runner", ήταν οι 146 χιλιάδες προπαραγγελίες, οι οποίες σύντομα έγιναν 200 χιλιάδες, ενώ σύμφωνα με το τελευταίο tweet του Μάσκ άγγιξαν πλέον τις 250 χιλιάδες.

Αξίζει πάντως να διευκρινισθεί ότι αυτό που ο Μάσκ αναφέρεται ως παραγγελίες είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που αντιλαμβανόμαστε ότι εννοεί, καθώς, αυτή την στιγμή η Tesla δέχεται μόνο προπαραγγελίες με κόστος μάλιστα 100 δολάρια ανά αίτηση. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία δεν πρόκειται για παραγγελίες με καταβολή προπληρωμής, για το Cybertruck του οποίου η τιμή ξεκινά από το 39.900 δολάρια, στην φθηνότερη έκδοση με την μικρότερη αυτονομία και φθάνει ως τα 69.900 δολάρια για την έκδοση με την μεγαλύτερη αυτονομία, που ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας και διαθέτει και τον πλουσιότερο εξοπλισμό.

Εξάλλου, ο Μάσκ μέσω twitter ανήρτησε ένα βίντεο που δείχνει ένα Cybertruck να σέρνει ένα εκ των ανταγωνιστικών μοντέλων της αγοράς, το Ford F-150 σε μια πλαγιά, με τον κινητήρα του τελευταίου να μην μπορεί να αντισταθεί στην ελκτική δύναμη του μοντέλου της Tesla.

Σε κάθε περίπτωση αν μη τι άλλο το ηλεκτρικό ημιφορτηγό της Tesla και η παρουσίαση που κατέληξε σε φιάσκο φαίνεται να επιβεβαιώνει για ακόμα φορά το «παράδοξο» της Τesla καθώς η φουτουριστική εταιρεία του Έλον Μάσκ παρά τις κατά καιρούς αποτυχίες της να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών της, συνεχίζει να πουλά τρελά.