Σε ποια ΜΜΕ έδωσε διαφήμιση η Eurobank το 2015

Σε ποια ΜΜΕ έδωσε διαφήμιση η Eurobank το 2015

Τη λίστα με τα προ φόρων ποσά που έχει δώσει η Eurobank σε μέσα ενημέρωσης το 2015 δημοσίευσε η τράπεζα, πληροφόρηση που παρέχει βάσει της παραγράφου 1 του άρθρου 6 του Ν. 4374/2016. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το συνολικό ποσό να ανέρχεται στα 7,929 εκατ. ευρώ. Ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος ήταν ο Aντέννα TV με 509.575 ευρώ, ακολουθεί το Mega Channel με 492.859 ευρώ και ο Alpha Δορυφορική Τηλεόραση με 474.483 ευρώ.

Η τράπεζα κατέβαλε επίσης για χορηγίες και δωρεές σε είδος το ποσό των 3,15 εκατ. ευρώ.

Στις χορηγίες ξεχωρίζει το ποσό των 1,3 εκατ. ευρώ που δόθηκε στην Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, ενώ 200.000 ευρώ δόθηκαν στον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, 198,4 χιλ. ευρώ στο Μέγαρο Μουσικής και 401 χιλ. ευρώ στην Αποστολή Αστική ΜΚΕ. 

Για υποτροφίες δόθηκαν 734.111 ευρώ σε 8 φυσικά πρόσωπα και 845 αριστούχους του προγράμματος «Η μεγάλη στιγμή για την παιδεία». 

Σημειώνεται πως τα στοιχεία περιλαμβάνουν και τα ποσά των ελληνικών θυγατρικών ασφαλιστικών εταιρειών, οι οποίες έχουν ταξινομηθεί ως κατεχόμενες προς πώληση με ημερομηνία 31/12/2015.

Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία.