Σαράντης: Απέκτησε το 70% πολωνικής εταιρείας πλαστικών

Σαράντης: Απέκτησε το 70% πολωνικής εταιρείας πλαστικών

Στην εξαγορά του 70% της εταιρείας Polipak στην Πολωνία έναντι τιμήματος 4,5 εκατ. Ευρώ προχώρησε ο Όμιλος Σαράντη, διευρύνοντας την παρουσία του στην Πολωνική αγορά. Η εξαγορά, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση προς το ΧΑ,  χρηματοδοτήθηκε από τον όμιλο στο σύνολό της και είναι μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού της Σαράντης που εστιάζει στην περαιτέρω την γεωγραφική παρουσία του Ομίλου στην αγορά όπου ήδη δραστηριοποιείται, αλλά και παρέχει ευκαιρίες ανάπτυξης σε νέες αγορές.

Η εξαγορά της Πολωνικής εταιρείας προϊόντων συσκευασίας πολυαιθυλενίου Polipak Sp. z.o.o., έγινε μέσω της κατά 100% θυγατρική της ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ Α.Β.Ε.Ε., Sarantis Polska S.A.

Η εταιρεία Polipak, με εργοστάσιο παραγωγής και αποθηκευτικούς χώρους στην Πολωνία, δραστηριοποιείται στην παραγωγή προϊόντων συσκευασίας πολυαιθυλενίου (κυρίως σακούλες απορριμμάτων).

Η τρέχουσα παραγωγή της εταιρείας Polipak περιλαμβάνει κυρίως σακούλες απορριμμάτων ιδιωτικής ετικέτας καθώς και τις επώνυμες σακούλες απορριμμάτων του Ομίλου Σαράντη, καλύπτοντας περίπου το 10% των συνολικών αναγκών του σε σακούλες απορριμμάτων.

Εξαιρώντας τις πωλήσεις προς τον Όμιλο Σαράντη, οι ετήσιες πωλήσεις της Polipak για το 2015 ανέρχονται σε περίπου 13,7 εκ. ευρώ, ενώ το περιθώριο EBITDA εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί σε 10%.

Η διοίκηση του Ομίλου θα δώσει έμφαση σε πρώτο στάδιο στην μεταφορά κατά το 2016 ολόκληρης της παραγωγής σε σακούλες απορριμμάτων του Ομίλου προς την Polipak, εκμεταλλευόμενη το όφελος σε επίπεδο κόστους παραγωγής, ενώ παράλληλα θα γίνει προετοιμασία του Ομίλου προκειμένου σε δεύτερο στάδιο να πραγματοποιηθεί επέκταση της υπάρχουσας δραστηριότητας ιδιωτικής ετικέτας.

Η εν λόγω εξαγορά προσδίδει σημαντική αξία στον Όμιλο, καθώς όχι μόνο ενισχύει την κατηγορία των επωνύμων προϊόντων οικιακής χρήσης του Ομίλου που αποτελεί βασική επιχειρηματική του δραστηριότητα, αλλά και προσφέρει την ευκαιρία στον Όμιλο να διεισδύσει στην αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Εκμεταλλευόμενος το βελτιωμένο κόστος παραγωγής, ο Όμιλος μπορεί να αξιοποιήσει περαιτέρω υφιστάμενες συνεργασίες, καθώς και να επεκτείνει την πελατειακή του βάση διεισδύοντας στην αγορά των καταστημάτων discount.