Rebranding για την Endless EC: Δυναμική επανεμφάνιση με νέο λογότυπο και ανανεωμένη παρουσία

Rebranding για την Endless EC: Δυναμική επανεμφάνιση με νέο λογότυπο και ανανεωμένη παρουσία

Το ιστορικό  brand Endless, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης επανέρχεται με καινούριο λογότυπο, νέο tagline και πλήρως ανανεωμένη εμφάνιση στις συσκευασίες, σε μια περίοδο ανοδική για την πορεία της Endless EC, τη νέα επωνυμία της Ευρωχαρτικής. 

«Κομμάτι της Ζωής» είναι το νέο tagline που συνοδεύει το λογότυπο Endless, με το οποίο η μάρκα ξανασυστήνεται στο κοινό. Ο κύκνος διατηρείται ως κύριο σύμβολο υπογραμμίζοντας το σεβασμό προς τον καταναλωτή και τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτυχθεί με την πάροδο του χρόνου. Μια σχέση που στηρίζεται στην επικοινωνία και τη σταθερότητα. Ο κύκνος – σύμβολο γίνεται πιο επικοινωνιακός, προσιτός, σύγχρονος. Το σύνολο του λογοτύπου δίνει μια οικεία αίσθηση χωρίς περιττά διακοσμητικά στοιχεία. Οι χρωματικοί συνδυασμοί είναι έντονοι, με δυναμικό  σχεδιασμό.

Με σύγχρονη, φιλική και ευχάριστη προσέγγιση, το νέο λογότυπο συμβαδίζει με το ύφος του brand Endless, το οποίο ικανοποιεί και οπτικά τις σύγχρονες καταναλωτικές απαιτήσεις. 

Το brand Endless με σύμβολο τον κύκνο αγαπήθηκε από τους καταναλωτές τόσο για την ποιότητα όσο και για τις ανταγωνιστικές του τιμές. Tον Οκτώβριο του 2020 κυκλοφόρησε το brand Endless Earth με 8 προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία, μια ακόμη πρόταση αλλαγής στις αγοραστικές συνήθειες, αντικατοπτρίζοντας τη σύγχρονη καταναλωτική αντίληψη.