Ψήφος εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά από την Κωτσόβολος

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016, 00:03
-A +A
Ψήφος εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά από την Κωτσόβολος

Της Αντιόπης Σχοινά

Την πεποίθηση ότι στο επόμενο διάστημα θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές και ανακατατάξεις στον κλάδο ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα, αλλά η Κωτσόβολος θα εξακολουθήσει να κατέχει ηγετική θέση με διεύρυνση μεριδίων και σταθερή ανάπτυξη οικονομικών μεγεθών, εξέφρασε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος.

Όπως επεσήμανε ο ίδιος, κατά τη διάρκεια συνάντησης με εκπροσώπους του Τύπου στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου καταστήματος στο Περιστέρι που αποτελεί πιλότο για τη δημιουργία και άλλων καταστημάτων, η εταιρεία αναμένεται να κλείσει τη χρονιά που συμπληρώνεται τον Απρίλιο με αύξηση πωλήσεων τουλάχιστον κατά 5% αλλά και κερδοφορία που αναμένεται, σύμφωνα με τις έως τώρα προβλέψεις, να διαμορφωθεί στα 5 εκατ. ευρώ.

(Φωτ.: Εσωτερική άποψη του νέου καταστήματος του Κωτσόβολου στο Περιστέρι.)

Την ίδια ώρα η αλυσίδα επενδύει σταθερά στην ελληνική αγορά και προχώρησε το 2015 σε επενδύσεις ύψους 4,5 εκατ. ευρώ, ενώ αναμένεται να πραγματοποιήσει επενδύσεις 7 εκατ. ευρώ το 2016. Επενδύσεις που αφορούν σε ανακαινίσεις υφιστάμενων καταστημάτων, μετεγκαταστάσεις σε μεγαλύτερα και καλύτερα καταστήματα αλλά και στο άνοιγμα νέων. Απόδειξη της εμπιστοσύνης της μητρικής εταιρείας στην πορεία και στην ανάπτυξη της Κωτσόβολος στη χώρα, εκτός από τις σταθερά αυξανόμενες επενδύσεις, αποτελεί και το γεγονός ότι η Dixons Carphone πραγματοποίησε την πρόσφατη συνεδρίαση του διοικητικού της συμβουλίου στην Ελλάδα.

Ο κ. Αθανασόπουλος επεσήμανε ότι η εταιρεία διαθέτει τεράστια ρευστότητα είναι απόλυτα αυτοχρηματοδοτούμενη χωρίς εξάρτηση από το εγχώριο τραπεζικό σύστημα αλλά και από τη μητρική. Σημείωσε δε ότι βασικοί στόχοι της Κωτσόβολος αλλά και της Dixons είναι η αύξηση κερδοφορίας, η αποδοτικότητα επενδεδυμένων κεφαλαίων, η αύξηση πωλήσεων αλλά και το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών και των εργαζομένων.

Όσον αφορά το μερίδιο αγοράς της εταιρείας, αν και η διοίκηση της εταιρείας δεν έκανε ευθεία αναφορά, ωστόσο αυτό, με βάση το συνολικό μέγεθος της αγοράς, που ανέρχεται στα 1,4 δισ. ευρώ χωρίς τα προϊόντα κινητής και στα 1,9 δισ. ευρώ συμπεριλαμβανομένων των τελευταίων, σύμφωνα με τα στοιχεία της JFK, ανέρχεται περίπου στο 22%.

Ο κύριος Αθανασόπουλος, αναφερόμενος στη διαμόρφωση της αγοράς μετά από σχετικό ερώτημα, επεσήμανε ότι η μείωση της ζήτησης από το 2008 μέχρι σήμερα κατά 45%, καθώς τότε το σύνολο της αγοράς έφθανε τα 3,2 δισ. ευρώ και σήμερα φθάνει τα 1,9 δισ. ευρώ, δεν ακολουθήθηκε από παράλληλη μείωση της προσφοράς. Αυτό έχει σαν φυσικό επακόλουθο την αναδιάταξη της αγοράς, στην οποία όμως τόνισε ότι η Κωτσόβολος δεν θα αποκλίνει από το επιχειρηματικό της μοντέλο και τον τρόπο λειτουργίας.

Τι θα γίνει με τα Hypermarket της Μαρινόπουλος

Σε ο,τι αφορά τη συνεργασία της Κωτσόβολος με τη Μαρινόπουλος σε τρία Hypermarket της τελευταίας και απαντώντας στο αν θα συνεχίσει η εταιρεία να έχει παρουσία και με τη νέα εταιρεία που θα προκύψει με τη Σκλαβενίτης, ο ίδιος τόνισε ότι αυτή η συνεργασία είχε πιλοτική μορφή. Ωστόσο, και τα τρία καταστήματα είναι κερδοφόρα και βέβαια εφόσον ολοκληρωθούν η διαδικασίες για τη νέα εταιρεία τότε θα έχει σαφή εικόνα για την πορεία της συνεργασίας. Τόνισε, ωστόσο, ότι «αν κληθούμε να επεκτείνουμε το μοντέλο και σε άλλα καταστήματα του δικτύου, είμαστε θετικοί στο να ανταποκριθούμε.

25 Ανακαινίσεις και 3 νέα καταστήματα

Επεσήμανε δε ότι η Κωτσόβολος επενδύει σταθερά στην εικόνα των καταστημάτων και την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό η Κωτσόβολος κατά το τελευταίο έτος προχώρησε σε 25 ανακαινίσεις καταστημάτων, ενώ 1 νέο ακόμα κατάστημα στην Άρτα και 2 νέα καταστήματα με συνεργασία franchise (στην Κω και τον Άγιο Νικόλαο) προστέθηκαν στο δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας, που αριθμεί 95 καταστήματα ανά την Ελλάδα.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν 3 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων (επί της οδού Τσιμισκή, στην Ελευσίνα και στο Περιστέρι) σε αναβαθμισμένους χώρους και κομβικά σημεία.

Ανδ. Αθανασόπουλος (CEO): Στόχος να αλλάξει θεαματικά η αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών

Ο κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος επεσήμανε ότι στόχος της Κωτσόβολος αποτελεί πρώτιστα να αλλάξει θεαματικά την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή, αναδεικνύοντας τον ρόλο των προϊόντων της στην καθημερινή ζωή των πελατών μας. Έτσι, για παράδειγμα, με τη δημιουργία μιας φιλικής και οικογενειακής ατμόσφαιρας και με το κάλεσμα: «Ελάτε Σπίτι μας», ο καταναλωτής μπορεί να κατανοήσει καλύτερα τις ιδιότητες των συσκευών στη ζωή τους. Αλλά και η εμπειρία του online χρήστη έχει βελτιωθεί, μέσω της διαδικτυακής εκπομπής «TryMe», όπου εξειδικευμένοι παρουσιαστές δοκιμάζουν και παρουσιάζουν όλες τις καινούριες ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές της αγοράς. Η Κωτσόβολος έχει ταυτόχρονα αυξήσει την γκάμα των προσφερόμενων υπηρεσιών, προσθέτοντας δύο νέες υπηρεσίες, το «MEGA Συμβόλαιο Σπιτιού», για παροχή επισκευών σε οικιακές κτιριακές εγκαταστάσεις και υποστήριξη των βασικών ηλεκτρικών συσκευών του σπιτιού, καθώς και την «Υπηρεσία Μετακόμισης», κάνοντας τη ζωή του καταναλωτή πιο εύκολη σε μία ενδεχόμενη μετακόμιση.

Αναφερόμενος στην οικονομική χρήση που ολοκληρώνεται στα τέλη Απριλίου ο κ. Αθανασόπουλος σημείωσε ότι οι επιδόσεις της εταιρείας «θεωρούνται σημαντικό επίτευγμα, δεδομένου ότι η εταιρεία την προηγούμενη χρονιά είχε καταγράψει σημαντικό τζίρο, λόγω του προγράμματος της Ψηφιακής Σύγκλισης και του προγράμματος της Ψηφιακής Μετάβασης (Digea). Επίσης, η μέχρι τώρα πορεία έχει συνοδευτεί από σημαντικότατη διεύρυνση μεριδίων αγοράς σε όλες τις εμπορικές κατηγορίες δραστηριοποίησης. Όλες αυτές οι επιτυχίες έχουν ως βάση αναφοράς την ικανοποίηση των πελατών μας, αφού κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς σημειώσαμε ρεκόρ επισκεψιμότητας στα καταστήματα, αλλά και μέγιστη ικανοποίηση των πελατών μας, καθώς στοιχεία φανερώνουν πως σε ποσοστό 94% δηλώνουν από «Ικανοποιημένοι» έως «Πολύ Ικανοποιημένοι.

Επιπλέον,αυξήσαμε το προσωπικό μας σε ποσοστό 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ καταστήσαμε νέο ρεκόρ στις εσωτερικές μετρήσεις ικανοποίησης των εργαζομένων μας. Όλα τα παραπάνω μας γεμίζουν ικανοποίηση και αισιοδοξία, και συνεχίζουμε δυναμικά προς αυτήν την κατεύθυνση, παραμένοντας σταθεροί στη δέσμευσή μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς, τιμώντας την εμπιστοσύνη των πελατών μας.

-A +A

Ροή Ειδήσεων

Κυριακή 06/10/2019
Σελίδα με όλες τις ειδήσεις

Δημοφιλέστερα Άρθρα