Νέο προϊόν στα ράφια από την ΕΨΑ, στόχος η διεύρυνση μεριδίου

Νέο προϊόν στα ράφια από την ΕΨΑ, στόχος η διεύρυνση μεριδίου

(Φωτ.: Μια νέα γεύση αναψυκτικού της ΕΨΑ αναμένεται να προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες της κλασικής λεμονάδας, της λεμονάδας bio και της λεμονάδας λάιτ με στέβια.)

Της Αντιόπης Σχοινά

Πολιτική ανάπτυξης και διεύρυνσης του μεριδίου αγορά της στην Ελλάδα, αλλά και αύξησης των εξαγωγών με είσοδο σε νέες αγορές, ακολουθεί η ιστορική βολιώτικη εταιρεία εμφιάλωσης ΕΨΑ.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία, που η ιστορία της ξεκινά το 1922, πρόκειται εντός του Απριλίου να λανσάρει στην αγορά ένα νέο καινοτόμο προϊόν στον χώρο του αναψυκτικού, ακριβώς 2 χρόνια μετά το λανσάρισμα των τελευταίων προϊόντων που τότε είχαν βγει και σε επετειακές συσκευασίες για τη συμπλήρωση των 90 χρόνων της εταιρείας.

(Φωτ.: Βραβεύσεις της ΕΨΑ.)

Όπως αναφέρει, μιλώντας στο Liberal, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Μιχάλης Τσαούτος,«στις επόμενες δεκαπέντε ημέρες αναμένεται να ξεκινήσει η παραγωγή για το νέο προϊόν, το οποίο θα βρίσκεται στο σύνολο των σημείων διανομής μας στα τέλη Απριλίου».

Η νέα γεύση αναψυκτικού της ΕΨΑ προστίθεται στις ήδη υπάρχουσες της κλασικής λεμονάδας, της λεμονάδας bio και της λεμονάδας λάιτ με στέβια.

Εξαγωγές...

Ο ίδιος σημειώνει ότι η εξαγωγική δυναμική της εταιρείας βαίνει αυξανόμενη, αποτελώντας ήδη το 7% - 8% του συνολικού τζίρου της, από 5% το 2014, ενώ πλέον η ΕΨΑ έχει παρουσία σε 22 αγορές.

«Ο στόχος είναι δυνητικά οι εξαγωγές να αποτελέσουν το 10% του συνολικού τζίρου μας. Στόχος ο οποίος μπορεί να επιτευχθεί με ανάπτυξη συνεργασιών με ξένες εταιρείες, προκειμένου το σήμα της EΨΑ να μπορέσει να εισχωρήσει στα διεθνή ράφια, εξασφαλίζοντας συνθήκες αναπτυξιακής προοπτικής».

(Φωτ.: Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της ΕΨΑ, Μιχάλη Τσαούτο, η εξαγωγική δυναμική της εταιρείας βαίνει αυξανόμενη, αποτελώντας ήδη το 7% - 8% του συνολικού τζίρου της, από 5% το 2014.)

Ως σημαντικές αγορές θεωρούνται αυτές της Αυστραλίας, της Κίνας και της Αμερικής, ενώ στη Σαουδική Αραβία η εταιρεία στοχεύει στα premium σούπερ μάρκετ. Το κλειδί για την επιτυχία στις εξαγωγές, όπως αναφέρει ο ίδιος, είναι μια καλή συνεργασία με ένα καλό και αξιόπιστο δίκτυο διανομής, προϋποθέσεις που αν υπάρχουν μπορούν να εκτοξεύσουν μια αγορά.

...ανάχωμα

Η βελτιωμένη πορεία εκτός συνόρων αποτελεί ανάχωμα για τη μειούμενη πορεία που καταγράφει η εγχώρια αγορά μη αλκοολούχων, αλλά και η αγορά εν γένει, που το 2015 πέρασε από πολλές συμπληγάδες, που άφησαν κενά σε επίπεδο πωλήσεων.

Η πολιτική σταθερότητα βασικό προαπαιτούμενο για τη βελτίωση της αγοράς

Η επιβολή των capital control πρακτικά αφαίρεσε τις πωλήσεις των δύο πιο δυνατών μηνών σε πωλήσεις ετησίως, ενώ και η αναστάτωση στο λιανεμπόριο από την παύση πληρωμών της Βερόπουλος και των θεμάτων στο Μαρινόπουλο. Οι τελευταίες εξελίξεις είναι θετικές ωστόσο, απομένει να σταθεροποιηθεί η κατάσταση για να μπορούμε και εμείς να τις καρπωθούμε.

Για τους εγχώριους εμφιαλωτές και η φετινή σεζόν εξαρτάται από το τρίπτυχο: πολιτικές εξελίξεις - τουρισμός – καιρός. «Εάν εξασφαλιστεί μια σταθερότητα στο πολιτικό πεδίο και ισχύσουν και οι προβλέψεις για αυξημένο τουριστικό ρεύμα,
τότε μπορεί να υπάρξει σημαντική βελτίωση της πορείας της αγοράς», καταλήγει ο ίδιος.