Μικτά αποτελέσματα από την Σφακιανάκης

Μικτά αποτελέσματα από την Σφακιανάκης

Το εννεάμηνο του 2015 ο Όμιλος Σφακιανάκη, παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες που επικράτησαν το 3ο τρίμηνο, παρουσιάζει βελτίωση στα οικονομικά του μεγέθη και συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στις κύριες αγορές που δραστηριοποιείται, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας στο ΧΑ.  

Ειδικότερα, οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε € 175,8 εκατ. σημειώνοντας αύξηση κατά 8,0% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2014 ενώ οι πωλήσεις της Εταιρείας βελτιώθηκαν κατά 14,1% φτάνοντας τα € 144,4 εκατ. Το μικτό περιθώριο βελτιώθηκε από 25,9% σε 27,3% για τον Όμιλο και από 10,2% σε 10,6% για την Εταιρεία.   

Ο Όμιλος επιτυγχάνει λειτουργική κερδοφορία με το αποτέλεσμα EBITDA να διαμορφώνεται σε    € 16,7 εκατ. έναντι € 13,2 εκατ. την περσινή περίοδο (+26,3%). Το λειτουργικό αποτέλεσμα για την Εταιρεία διαμορφώθηκε στα € -0,5 εκατ. έναντι € -2,1 εκατ. βελτιωμένο κατά 75,1%.  

Τα κέρδη ΕΒΙΤ του Ομίλου 10πλασιάστηκαν φτάνοντας τα € 3,8 εκατ. και οι ζημιές προ φόρων περιορίστηκαν σε € 7,9 εκατ. μειωμένες κατά 37,8% σε σχέση με το 2014.        

 Εμπόριο αυτοκινήτων. Η αγορά το εννεάμηνο του 2015 με 58.184 ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων παρουσίασε άνοδο 8,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η SUZUKI, λανσάρωντας με απόλυτη επιτυχία το νέο VITARA και το CELERIO, πραγματοποίησε 3.293 ταξινομήσεις αυτοκινήτων κατακτώντας μερίδιο αγοράς 5,7% (από 5,2% το 2014) το οποίο την κατατάσσει 6η μεταξύ των εισαγωγέων αυτοκινήτων ενώ και οι εξαγωγές σε Βουλγαρία και FYROM διπλασιάστηκαν. Ο κλάδος Λιανικής διατηρεί μερίδιο αγοράς 11,8% με πωλήσεις 6.894 επιβατικών αυτοκινήτων ενώ διατέθηκαν επιπλέον 369 ελαφρά φορτηγά (LCV) και 973 μεταχειρισμένα. Οι συνολικές πωλήσεις της Σφακιανάκης (χονδρική και λιανική) αντιπροσωπεύουν το 14,8% της ελληνικής αγοράς καινούριων αυτοκινήτων. 

Μίσθωση οχημάτων. Τα έσοδα του κλάδου Long Term Rental (LTR) αυξάνονται κατά 12,6% ενώ ο στόλος υπό διαχείριση φτάνει τα 5.759 οχήματα (+13%) με ποσοστό εκμετάλλευσης 97%. Ο κλάδος Rent-A-Car (RAC) αξιοποιώντας τη δυναμική του τουρισμού αλλά και το ισχυρό brand της ENTERPRISE έχει αυξημένα μισθώματα κατά 12,7%. Ο στόλος των προς ενοικίαση οχημάτων φτάνει τα 3.242 (+11%) και είναι πλέον από τους νεώτερους στην αγορά μετά το εκτεταμένο πρόγραμμα επενδύσεων που υλοποιήθηκε.  

Βαρέα οχήματα, μηχανήματα και βιομηχανικά είδη. Παρουσιάστηκε επιβράδυνση των πωλήσεων προϊόντων λόγω αβεβαιότητας στην αγορά και καθυστερήσεων σε διαγωνισμούς του δημοσίου. Η ιδιαίτερη ανθεκτικότητα που επέδειξε το after sales είχε αποτέλεσμα το σύνολο των εσόδων να παραμείνει στα επίπεδα του 2014.