Μιχάλης Γουρζής - Αντιπρόεδρος ΤΕΡΝΑ: Κίνδυνος αφελληνισμού του κατασκευαστικού κλάδου

Μιχάλης Γουρζής - Αντιπρόεδρος ΤΕΡΝΑ: Κίνδυνος αφελληνισμού του κατασκευαστικού κλάδου

Για "κίνδυνο αφελληνισμού του κατασκευαστικού τομέα" προειδοποιεί ο κ. Μιχάλης Γουρζής, αντιπρόεδρος της ΤΕΡΝΑ.

Αναφερόμενος στο νέο έργο της εταιρείας, τη Γέφυρα Τσακώνα, ο κ. Γουρζής εξήγησε ότι μετά την χρεωκοπία της αυστριακής Alpine Bau, η ΤΕΡΝΑ ανέλαβε να ολοκληρώσει μόνη της το έργο, κάτι που, όπως τόνισε, αποτελεί "απόδειξη του τι μπορούν να κάνουν οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες".

"Το έργο που προσφέρει ο ελληνικός κατασκευαστικός κλάδος στην οικονομία, την ανάπτυξη, την κοινωνία, την απασχόληση είναι ανεκτίμητο κι επιτελείται κόντρα σε Θεούς και Δαίμονες και με μηδενική υποστήριξη" ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά στη δήλωσή του ο κ. Γουρζής ανέφερε:

«Η Γέφυρα Τσακώνας που κατασκευάστηκε από την εταιρεία μας είναι πραγματικά ένα πολυσύνθετο έργο, ένα επίτευγμα της μηχανικής. Είναι, όμως, ταυτόχρονα και μία ακόμη απόδειξη του τι μπορούν να κάνουν οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες. Η ΤΕΡΝΑ ανέλαβε να ολοκληρώσει μόνη της μετά την χρεωκοπία της αυστριακής Alpine Bau, με την οποία εργαζόμασταν σε κοινοπραξία, ένα έργο - πρόκληση και το έκανε με απόλυτη επιτυχία κι αναλαμβάνοντας ένα τεράστιο οικονομικό κόστος. Τέτοια συμπεριφορά επιδεικνύουν μόνο οι ελληνικές εταιρείες κι αυτό έχει φανεί σε όλα τα μεγάλα έργα στη χώρα μας και φαίνεται και τώρα στην περίπτωση των αυτοκινητοδρόμων.

Οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες έχουν κερδίσει τον σεβασμό των ξένων εταίρων τους, όπου ανά τον κόσμο εκτελούν έργα. Καιρός είναι να τις σεβαστούν κι εδώ στην Ελλάδα. Το έργο που προσφέρει ο ελληνικός κατασκευαστικός κλάδος στην οικονομία, την ανάπτυξη, την κοινωνία, την απασχόληση είναι ανεκτίμητο κι επιτελείται κόντρα σε Θεούς και Δαίμονες και με μηδενική υποστήριξη. Καμία ξένη εταιρεία δεν θα έκανε αυτό που έκανε η ΤΕΡΝΑ στην Τσακώνα, κι αυτό που κάνουμε κι εμείς κι άλλες ελληνικές εταιρείες σε πλήθος έργων. Κι αυτό πρέπει να το μάθει η ελληνική κοινωνία, γιατί ο κίνδυνος αφελληνισμού του κατασκευαστικού τομέα κι επιστροφής στην προ δεκαετιών κατάσταση που ήθελε τις ελληνικές εταιρείες υπεργολάβους των ξένων, είναι ορατός».