Μειωμένος κατά 9,3% ο τζίρος του ομίλου Jumbo το εννεάμηνο

Μειωμένος κατά 9,3% ο τζίρος του ομίλου Jumbo το εννεάμηνο

Μειωμένες κατά 9,3% εμφανίζονται οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo το εννεάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, παραδοσιακά ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας «επιστροφής στο σχολείο» που για το σύνολο του δικτύου καταστημάτων JUMBO συνεπάγεται θεαματική αύξηση της επισκεψιμότητας και σημαντική αύξηση του τζίρου. Εφέτος, ο Σεπτέμβριος ήταν διαφορετικός.

Όπως επισημαίνει η Jumbo στην ανακοίνωσή της, στην αγορά επικρατούσε νευρικότητα και αβεβαιότητα η οποία σε ένα βαθμό οφείλεται στο ισχυρό δεύτερο κύμα της πανδημίας αλλά και στην μεγάλη αναστάτωση στον χώρο της εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η μετατόπιση της έναρξης της σχολικής περιόδου και οι κατά τόπους περιορισμοί ουδόλως συνέβαλαν στην ομαλή λειτουργία της αγοράς. Αντιθέτως, προκάλεσαν σπασμωδικές αντιδράσεις από την πλευρά των καταναλωτών με αντίστοιχη αυξομείωση του κύκλου εργασιών στις διάφορες περιοχές.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις του Ιανουαρίου 2020 κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 13% ενώ τον Φεβρουάριο ο τζίρος αυξήθηκε κατά 23%, σε σύγκριση με το 2019.

Οι πωλήσεις του Μαρτίου κατέγραψαν μείωση περίπου 51% επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας.

Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν, οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση 86%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Ο Μάιος έφερε την σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη 13,6% για τον μήνα αυτό.

Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετική τροχιά σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά 5,8% και κατά 8% περίπου αντίστοιχα ενώ ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.

Τέλος, ο Σεπτέμβριος 2020, έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον όμιλο Jumbo κατά περίπου 1,2%, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2019.