Lidl Ελλάς: Οι άνθρωποί μας, το κεφάλαιό μας (Τι βρήκαμε …πίσω από τις ταμπέλες)

Lidl Ελλάς: Οι άνθρωποί μας, το κεφάλαιό μας (Τι βρήκαμε …πίσω από τις ταμπέλες)

Η καμπάνια «Πίσω από τις Ταμπέλες», που «τρέχει» εδώ και μερικές εβδομάδες στα media είναι ένα από τα σπάνια παραδείγματα μιας μεγάλης παραγωγής, χωρίς …ηθοποιούς. Πρωταγωνιστούν εργαζόμενοι της Lidl Ελλάς που παρουσιάζουν στην κάμερα την καθημερινή τους πραγματικότητα, το αντικείμενο και τα επιτεύγματα τους. Το προσωπικό τους success story στο χώρο εργασίας. Είναι η καμπάνια μέσα από την οποία η Lidl Ελλάς μας καλεί να δούμε τους ανθρώπους της, καλώντας και άλλους, να γίνουν μέρος του #teamlidl, σε αντικείμενα που ίσως να μην έχουν καν φανταστεί…

Για μια ηγέτιδα εταιρεία με 6500 εργαζόμενους που απευθύνεται στην καθημερινή εξυπηρέτηση του κοινού, ο άνθρωπος αποτελεί το μεγαλύτερο κεφάλαιο, αλλά και τη μεγαλύτερη επένδυση. Η Lidl Ελλάς, έχοντας διαμορφώσει εδώ και χρόνια ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας, εξέλιξης και αξιοκρατίας, είναι υπερήφανη για τους ανθρώπους της. Και τολμά να το μοιραστεί με το κοινό. Να το επικοινωνήσει με έναν ιδιαίτερο τρόπο καλώντας μας να δούμε και «πίσω από τις ταμπέλλες». Να γνωρίσουμε τους ανθρώπους που αποτελούν το κεφάλαιό της και να συμμετάσχουμε στην επένδυσή της, που δίνει την ευκαιρία σε εργαζόμενους από κάθε εκπαιδευτικό background να αναπτυχθούν και να εξελιχθούν σε αντικείμενα που πολλοί δεν φαντάζονταν ότι θα είχε ένα super market.

Οι πρωταγωνιστές στην τελευταία καμπάνια της Lidl Ελλάς, είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της. Οι πραγματικοί, καθημερινοί άνθρωποι, από τα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Όλοι μέλη και στελέχη της πιο δυναμικής ομάδας του λιανικού εμπορίου που «μεγάλωσαν» και εξελίχθηκαν στην εταιρεία. Μια απόδειξη της ποικιλομορφίας που χαρακτηρίζει τη Lidl Ελλάς και των ποιοτικών χαρακτηριστικών που την έχουν αναδείξει σε μία από τις επιχειρήσεις με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον.

Ίσως το πιο ισχυρό μήνυμα της καμπάνιας αυτής να αφορά την «απόδοση» αυτής της στρατηγικής επένδυσης της Lidl Ελλάς στους δικούς της ανθρώπους. Με δεκάδες success stories εργαζομένων που εξελίχθηκαν, χωρίς να έχει παίξει ποτέ ρόλο το φύλο ή ηλικία. Μέσα σε μία εταιρεία που παρέχει ένα περιβάλλον εργασίας το οποίο παρέχει όλα τα εφόδια εξέλιξης, χωρίς διακρίσεις και προκαταλήψεις. Και ως μέλος μιας ομάδας που εργάζεται μαζί, εξελίσσεται μαζί και ξεπερνά τον εαυτό της κάθε μέρα, γιορτάζοντας μαζί τις επιτυχίες της.

Στο επαγγελματικό περιβάλλον της Lidl Ελλάς, το λεγόμενο #teamlidl, υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι εκτός από αυτούς που συναντά κανείς στα καταστήματα για να εξασφαλίσουν πως ένα προϊόν θα φτάσει στον τελικό καταναλωτή. Θέσεις που δύσκολα «υποψιάζεται» κανείς για ένα super market. Και αξιοποίηση επαγγελματιών, από κλάδους που δύσκολα θα φανταζόταν κανείς.

Για παράδειγμα, υπάρχουν δεκάδες θέσεις εργασίας σε τμήματα και τομείς εργασίας όπως το HR, packaging και branding, τμήμα Recycling, marketing, CRM, τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου, κατασκευών με πολιτικούς μηχανικούς και Μηχανολόγους, κλπ.

Η Lidl Ελλάς δικαιολογημένα είναι υπερήφανη και για το Τμήμα Πληροφορικής, που διαμορφώνει ξεχωριστό IT hub με έδρα την Ελλάδα και τη δική του ομάδα developers. Πρόκειται για ένα κρίσιμο κρίκο στη λειτουργία της Lidl Ελλάς, που δημιουργεί, διαχειρίζεται και υποστηρίζει εμπορικές εφαρμογές και συστήματα που χρησιμοποιούν πάνω 300.000 εργαζόμενοι σε 33 χώρες της Ευρώπης και περισσότερα από 11.000 καταστήματα .

Όλοι αυτοί διαμορφώνουν τον πραγματικό κόσμο της Lidl Ελλάς. Άνθρωποι που δεν είναι «ορατοί» στα σημεία εξυπηρέτησης, αλλά εργάζονται με έναν κοινό στόχο: την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Μια αξία που συμμερίζονται άλλωστε όλοι οι εργαζόμενοι του ομίλου Lidl και οι οποίοι είναι σε θέση να διαβεβαιώσουν ότι ένα σούπερ μάρκετ με χαμηλές τιμές δεν σημαίνει χαμηλούς μισθούς για το προσωπικό, ή κακό περιβάλλον και εργασιακό κλίμα.

Το αντίθετο: Για τη Lidl Ελλάς, οι άνθρωποί της, διαμορφώνουν κεντρικό συστατικό στη συνταγή της επιτυχίας της. Γι’ αυτό και ένα δεύτερο ισχυρό μήνυμα που «περνά» η καμπάνια, είναι το ότι όλα όσα έχει να παρουσιάσει η εταιρεία, τα οφείλει στους ανθρώπους της. Χάρη στα ταλέντα και τις δεξιότητές τους, εξελίσσεται και βελτιώνεται και η ίδια. Και για το λόγο αυτό βρίσκεται δίπλα τους και τους στηρίζει σε κάθε τους βήμα.

Γίνε μέλος του #teamlidl

Έχοντας τους δικούς της ανθρώπους να παρουσιάζουν πίσω από τις ταμπέλες, το δικό τους success story, η Lidl Ελλάς απευθύνει μια ανοικτή πρόσκληση σε δυνητικούς υποψήφιους εργαζομένους από κάθε εκπαιδευτικό background ότι σε αυτήν έχουν την ευκαιρία να αναπτυχθούν επαγγελματικά και να εξελιχθούν σε αντικείμενα που ίσως δεν φαντάζονταν. Και τελικά, να γίνουν μέρος του success story της και να διαπιστώσουν τι σημαίνει να είναι κανείς μέλος μιας ομάδας - ηγέτη στην κατηγορία.

Εσύ, απλά, δες πάνω από 70 ανοιχτές θέσεις εργασίας εδώ.