8ος χρόνος, ημέρα 2393η
Σάββατο, 21 Μαΐου 2022

Κλουκίνας - Λάππας: Επιστροφή στην κερδοφορία το 2021

Κλουκίνας - Λάππας: Επιστροφή στην κερδοφορία το 2021

Η Κλουκίνας – Λάππας, κατά το οικονομικό έτος 2021 εμφάνισε λειτουργικά αποτελέσματα €2.330.348 έναντι €1.088.578, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 114,07%. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €1.505.822 έναντι ζημιών €1.609.044 το 2020, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη.

Οι πωλήσεις της Εταιρείας αυξήθηκαν κατά 19,83% στη χρήση του 2021 και ανήλθαν σε €25.857.805 έναντι €21.578.688 το 2020. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της Εταιρείας διαμορφώθηκαν σε €4.658.863 έναντι €3.597.335 το 2020, αυξημένα κατά 29,51%. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε €2.326.771 έναντι €1.086.715, αυξημένα κατά 114,11%. Τα αποτελέσματα προ φόρων της χρήσης διαμορφώθηκαν σε κέρδη €1.805.585 έναντι ζημιών €1.249.868.

Σε επίπεδο Ομίλου, οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 21,34% έναντι του 2020 και διαμορφώθηκαν σε €28.246.036, ενώ καταγράφηκε λειτουργικό κέρδος εκμετάλλευσης € 2.542.492 έναντι €763.734 το 2020. Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε κέρδη €5.739.527 έναντι €4.297.970 το 2020, σημειώνοντας αύξηση 33,54%. Τα καθαρά κέρδη, μετά από φόρους του Ομίλου, ανήλθαν σε €1.763.315 έναντι ζημιών €1.774.353 το 2020.

Συγκεκριμένα, κατά γεωγραφική περιοχή, οι πωλήσεις λιανικής σημείωσαν αύξηση 18,21% στην Ελλάδα για τη χρήση του 2021 και 41,61% συγκεντρωτικά για τις υπόλοιπες χώρες των Βαλκανίων. Αντίστοιχα το αποτέλεσμα εκμετάλλευσης διαμορφώθηκε σε €2.573.105 στην Ελλάδα σημειώνοντας αύξηση 146,15% σε σχέση με το 2020.

Για το τρέχον έτος οι πωλήσεις λιανικής της Εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο κινήθηκαν ανοδικά, σημειώνοντας αύξηση 20% σε σχέση με το 2021. Στόχος για το 2022 αναφορικά με τον εμπορικό κλάδο είναι η αποτελεσματική διαχείριση του δικτύου φυσικού καταστημάτων με την επαναξιολόγηση σημείων πώλησης και την ανακαίνιση παλαιότερων, η θωράκιση της ρευστότητας καθώς και η αποτελεσματική διαχείριση των λειτουργικών εξόδων και του μικτού περιθωρίου κέρδους που δέχεται πιέσεις εξαιτίας της αύξησης του κόστους των πρώτων υλών. Βασική στρατηγική παραμένει και για το τρέχων έτος η επένδυση στο ψηφιακό αποτύπωμα, συνδυάζοντας το ηλεκτρονικό κατάστημα και την αναβάθμισή του με την αξιοποίηση τεχνολογιών στο φυσικό «παραδοσιακό» χώρο, προκειμένου να προσφέρει στον καταναλωτή μια omnichannel εμπειρία.

Η σημαντική ακίνητη περιουσία που διαθέτει η Εταιρεία αποτελεί μια σταθερή πηγή εσόδων, αφού πλέον διαθέτει δύο επενδυτικά ακίνητα επί της οδού Ερμού, τα οποία είναι μισθωμένα και λειτουργούν το ένα ως κατάστημα Zara και το άλλο ως Adidas. To Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας θα προτείνει στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των μετόχων της Εταιρείας τη διανομή μερίσματος συνολικού ποσού € 956.261,23 ήτοι € 0,024 ανά μετοχή από τα κέρδη του 2021.