Η Uber επεκτείνεται σε υπηρεσίες delivery φαρμάκων στην Ιαπωνία

Η Uber επεκτείνεται σε υπηρεσίες delivery φαρμάκων στην Ιαπωνία

Η Uber Technologies σκοπεύει να διατηρήσει τον ταχύ ρυθμό ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις παράδοσης στην Ιαπωνία φέτος, επεκτείνοντας τις υπηρεσίες της σε παντοπωλεία και φαρμακεία, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Asia Nikkei.

Η εταιρεία καλύπτει περισσότερα από 70.000 καταστήματα και έχει 100.000 άτομα που εργάζονται ως ταχυμεταφορείς σε 33 νομούς, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη διαδικτυακή υπηρεσία παράδοσης φαγητού στην Ιαπωνία.

Η Uber Eats ξεκίνησε στην Ιαπωνία το 2016, ως υπηρεσία παράδοσης φαγητού αλλά σχεδιάζει την επέκταση της και σε άλλους κλάδους όπως τα σούπερ μάρκετ. Η Uber Eats ξεκίνησε την παράδοση από 10 καταστήματα από το δίκτυο ψιλικών καταστημάτων Lawson το 2019. Έκτοτε, εξυπηρετεί περισσότερα από 1.500 καταστήματα της συγκεκριμένης αλυσίδας.

Η Uber εξήλθε από την Κίνα το 2016 και τη Νοτιοανατολική Ασία το 2018, πωλώντας τις επιχειρήσεις σε τοπικούς ανταγωνιστές.

Υπολογίζεται ότι 600.000 εστιατόρια λειτουργούν στην αγορά υπηρεσιών τροφίμων της Ιαπωνίας ύψους 158 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όμως ο τομέας παράδοσης παραμένει μικρός. Η παράδοση στο σπίτι αντιπροσώπευε μόνο το 4,9% των συνολικών πωλήσεων το 2020, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου Euromonitor International, σε σύγκριση με το 12,5% στην Κίνα, το 27,4% στη Νότια Κορέα και το 10,1% στην Ινδία.