7ος χρόνος, ημέρα 2055η
Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2021

Η Campari εστιάζει στις αγορές της Ασίας και Αμερικής για πιθανές εξαγορές

Η Campari εστιάζει στις αγορές της Ασίας και Αμερικής για πιθανές εξαγορές
Claudio Divizia / Shutterstock.com

Ο ιταλικός όμιλος ποτών Campari έχε στρέψει την προσοχή του στις αγορές της Ασίας και της Αμερικής για πιθανές εξαγορές με στόχο τις premium μάρκες, σύμφωνα με δήλωση του διευθύνοντα σύμβουλου της εταιρείας, Bob Kunze-Concewitz.

«Η Campari έχει δημιουργήσει ένα πλαίσιο ικανό να υποστηρίξει υψηλότερα από τα σημερινά μας έσοδα», δήλωσε ο Concewitz σε συνέντευξη στην εφημερίδα La Stampa daily, όταν ερωτήθηκε αν ο όμιλος θα προχωρήσει και σε άλλες συμφωνίες.

Ο όμιλος, στο οποίο ήδη ανήκουν οι μάρκες Aperol, Skyy Vodka και Grand Marnier θέλει να συνεχίσει να επεκτείνεται στην αγορά των ακριβότερων brands, πρόσθεσε ο Concewitz.

«Είναι η πρώτη φορά που η αγορά της Ασίας αναφέρεται ως μια πιθανός στόχος για εξαγορές», ανέφερε σε σημείωμά του ο αναλυτής της Equita, Paola Carboni.

Η αγορά της Ασίας, εξαιρουμένης της Αυστραλίας, αντιπροσωπεύει μόλις το 1,5% των πωλήσεων του ομίλου, πρόσθεσε ο ίδιος.