Ο όμιλος Alibaba θα κλείσει, τον επόμενο μήνα την μουσική πλατφόρμα streaming Xiami Music, μία κίνηση που δείχνει ότι ο κολοσσός του λιανικού εμπορίου κάνει πίσω στις φιλοδοξίες εισόδου στην κινεζική βιομηχανία διασκέδασης.
Η πλατφόρμα θα κλείσει στις 5 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Η Alibaba απέκτησε την μουσική υπηρεσία το 2013 και προχώρησε σε επενδύσεις εκατομμυρίων γουάν προκειμένου να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό στην διαδικτυακή αγορά μουσικής στην Κίνα, στην οποία πρωτοστατεί η Tencent Holdings. Ωστόσο οι προσπάθειες δεν απέδωσαν, και η εφαρμογή έχει αυτή την στιγμή μερίδιο μόλις 2% στην κινεζική αγορά streaming.
Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι η απόφαση αυτή δεν σηματοδοτεί και την αποχώρηση της Alibaba από την αγορά streaming, μια που τον Σεπτέμβριο του 2019 η εταιρεία επένδυσε 700 εκατ. δολάρια σε μία από τις ανταγωνίστριες της Xiami, την NetEase Cloud Music.