ΓΔ: 825,02 7,78 (0,95 %)

Τζίρος: 57,47 εκατ. €   RT

7ος χρόνος, ημέρα 1951η
Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2021

ΓΔ: 825,02 7,78 (0,95 %)

Τζίρος: 57,47 εκατ. €   RT

Gucci: Ανοίγει 2 καταστήματα στο Alibaba για να κατακτήσει την κινεζική αγορά

Gucci: Ανοίγει 2 καταστήματα στο Alibaba για να κατακτήσει την κινεζική αγορά

Ο όμιλος μόδας Gucci θα ανοίξει δύο καταστήματα στην πλατφόρμα πολυτελών ειδών του Alibaba, υπογραμμίζοντας τη σημασία της κινεζικής αγοράς για τα προϊόντα πολυτελείας, καθώς επιδιώκει να αντιστρέψει τη μείωση των εισοδημάτων που έχει προκαλέσει η πανδημία.

Η Gucci, που αποφέρει τα περισσότερα κέρδη στον γαλλικό όμιλο Kering, είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα που εισάγονται στην πλατφόρμα Tmall Luxury Pavilion η οποία δημιουργήθηκε το 2017 και περιλαμβάνει τώρα πάνω από 200 εμπορικά σήματα.

Το πρώτο κατάστημα Gucci, που θα εμπορεύεται τις συλλογές μόδας και δερμάτινων ειδών, θα ανοίξει στις 21 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση των δύο εταιρειών. Ένα δεύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα μόνο για προϊόντα ομορφιάς θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τον Φεβρουάριο του 2021.

Η Κίνα – όπου οι καταναλωτές πραγματοποιούν πολύ συχνότερα αγορές μέσω εφαρμογών σε σύγκριση με τις ΗΠΑ ή την Ευρώπη – έχει αποτελέσει τη σανίδα σωτηρίας των εταιρειών πολυτελών ειδών φέτος, με τις πωλήσεις να εκτινάσσονται στη χώρα όταν άρχισαν να αίρονται τα περιοριστικά μέτρα την άνοιξη.

Οι Κινέζοι καταναλωτές αντιστοιχούσαν ήδη στο 35% των αγορών ειδών πολυτελείας πριν την πανδημία και τώρα εκτιμάται ότι έως το 2025 θα πραγματοποιούν το 50% των αγορών στον κλάδο.

Η Gucci διαθέτει το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα στην Κίνα και έχει παρουσία σε όλες τις μεγάλες κινεζικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Η Alibaba  δήλωσε ότι η βάση καταναλωτών της Tmall Luxury Pavilion φθάνει τα 750 εκατ. άτομα.

Πηγή: Reuters