Χάος στην εφοδιαστική αλυσίδα επισημαίνει η Jumbo - Αύξηση πωλήσεων τον Σεπτέμβριο

Χάος στην εφοδιαστική αλυσίδα επισημαίνει η Jumbo - Αύξηση πωλήσεων τον Σεπτέμβριο

Αύξηση πωλήσεων στο εννεάμηνο κατά 8% και 2,5% για τον μήνα Σεπτέμβριο καταγράφει ο όμιλος Jumbo, ο οποίος εισέρχεται όπως το σύνολο της αγοράς στην τελική ευθεία για το τελευταίο τρίμηνο του χρόνου που αποτελεί παραδοσιακά το 35% του ετήσιου τζίρου του. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι ο όμιλος βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα για να ικανοποιήσει την αυξημένη ζήτησης της επερχόμενης περιόδου, οι προκλήσεις στην φετινή χρονιά είναι σημαντικές καθώς όπως σημειώνει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση:

«Τα προβλήματα στην τροφοδοτική αλυσίδα όχι μόνον δεν έχουν την τάση να επιλυθούν αλλά οι καταστάσεις συχνά γίνονται χαοτικές.

Το κόστος της Ενέργειας συνεχίζει την ανοδική πορεία.

Οι πρώτες ύλες και το μεταφορικό κόστος διατηρούνται σε ιστορικά απαράδεκτα επίπεδα.

Το πρόβλημα οξύνεται περαιτέρω, στις χώρες των Βαλκανίων όπου το διαθέσιμο εισόδημα είναι παραδοσιακά χαμηλό».

Επιπλέον, συνεχίζει η ανακοίνωση, καθώς μπαίνουμε στον χειμώνα, το επιδημιολογικό φορτίο σε ορισμένες περιοχές αυξάνεται οδηγώντας τις αρχές σε λήψη μέτρων τοπικού χαρακτήρα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις βαλκανικές αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, λαμβάνονται για πρώτη φορά φέτος, μέτρα περιορισμού στην κίνηση της αγοράς κάτι που δεν συνέβη εκτεταμένα το 2020.

Στον Όμιλο JUMBO, οι καταναλωτές συνεχίζουν να παρέχουν ψήφο εμπιστοσύνης καθημερινά και σε συνδυασμό με την πολύ θετική εικόνα της έναρξης της σχολικής χρονιάς στην Ελλάδα και στην Κύπρο οι πωλήσεις του Ομίλου συνέχισαν την ανοδική τους πορεία.

Κατά τον μήνα Σεπτέμβριο 2021 οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατέγραψαν αύξηση κατά +2,5% περίπου.

Για το εννεάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Σεπτέμβριος 2021), οι συνολικές πωλήσεις για τον Όμιλο αυξήθηκαν κατά +8% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Οσον αφορά την πορεία των εργασιών του ομίλου ανά χώρα κατά τον μήνα Σεπτεμβριο, στην Ελλάδα συνέχισαν να λειτουργούν όλα τα φυσικά καταστήματα του Ομίλου στην Ελλάδα, με περιορισμούς ως προς τον αριθμό των επιτρεπόμενων πελατών. 

Οι πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση, μαζί με το ηλεκτρονικό κατάστημα, κατά περίπου +6% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2020. Ωστόσο, o ελεγχόμενος περιορισμός των εξαγωγών εμπορευμάτων της εταιρείας προς τις 6 χώρες που ο Όμιλος έχει παρουσία μέσω συνεργασιών (Αλβανία, Κόσσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία και Μαυροβούνιο), οδήγησε τις καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας κατά τον Σεπτέμβριο του 2021 -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- να παρουσιάσουν τελικά αύξηση κατά +5% περίπου, σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2020.

Συνολικά, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- για το εννεάμηνο του έτους (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2021) είναι αυξημένες κατά +3% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Όσον αφορά στην αγορά της Κύπρου, όλα τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με περιορισμούς ως προς τον αριθμό των πελατών στους εσωτερικούς χώρους καθώς και ελέγχου της κατοχής safe pass για τους εισερχόμενους πελάτες.

Οι πωλήσεις κατά τον Σεπτέμβριο του 2021 εμφανίζονται αυξημένες κατά 6% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Οι πωλήσεις κατά το εννεάμηνο του 2021 είναι αυξημένες κατά +9% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Στη Βουλγαρία, τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με περιορισμό στον αριθμό πελατών εντός. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά -8% περίπου τον Σεπτέμβριο του 2021, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Οι πωλήσεις κατά το εννεάμηνο του 2021 είναι αυξημένες +9% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Τέλος, στην Ρουμανία συνέχισαν να λειτουργούν τα καταστήματα Jumbo στη χώρα. Ωστόσο από τις 28 Σεπτεμβρίου, τα καταστήματα του Ομίλου Jumbo στην περιοχή της Timisoara και στην περιοχή Voluntari, λόγω της εξάπλωσης του Covid-19 υπόκεινται σε περιορισμό στο ωράριο λειτουργίας τους. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά -1% περίπου τον Σεπτέμβριο του 2021. Οι πωλήσεις κατά το εννεάμηνο του 2021 είναι αυξημένες +20% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό διάστημα.