ByteBance: Διαφημιστικά έσοδα 27 δισ. δολαρίων έως το τέλος του έτους

ByteBance: Διαφημιστικά έσοδα 27 δισ. δολαρίων έως το τέλος του έτους

Η ιδιοκτήτρια του TikTok ByteDance αναμένεται να συγκεντρώσει τουλάχιστον 27,2 δις. δολάρια από διαφημιστικά έσοδα στην Κίνα φέτος, κάτι που θα εδραιώσει τη 2η θέση της στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων της Κίνας, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το πρακτορείο Reuters.

Ο στόχος για τα συνολικά έσοδα της εταιρείας στο 2020 είναι περίπου 30 δις. δολάρια, πράγμα που σημαίνει ότι τα διαφημιστικά έσοδα της ByteDance στην Κίνα, που αντιπροσωπεύουν μεγαλύτερο μέρος των εσόδων, ευθυγραμμίζονται με τον προγραμματισμό της εταιρείας.

Παρόλο που διεθνώς η ByteDance είναι πιο γνωστή για το TikTok, η εφαρμογή έχει μικρή συμβολή στα συνολικά έσοδα της κινεζικής εταιρείας. Το Douyin, η κινεζική εκδοχή του TikTok συνεισφέρει περίπου το 60% των διαφημιστικών εσόδων, ενώ ακολουθεί η υπηρεσία ειδήσεων Jinri Toutiao με 20% και η πλατφόρμα βίντεο μεγάλου μήκους Xigua με λιγότερο από 3%, σύμφωνα με μία από τις πηγές.

Η ByteDance ξεπέρασε την Baidu και έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης στην αγορά των ψηφιακών διαφημίσεων στο πρώτο μισό του 2019 συγκεντρώνοντας το 23% (7,6 δις. δολάρια) των συνολικών ψηφιακών διαφημίσεων της χώρας, με την Alibaba Group να κατέχει την πρώτη θέση, συγκεντρώνοντας 10,9 δις. δολάρια, ή το 33% του συνόλου.

Πηγή: Reuters