Wind: Αύξηση 4,1% στα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες το α΄ τρίμηνο

Αύξηση 4,1% στα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες το α΄ τρίμηνο

Με ανοδική πορεία ξεκίνησε το 2020 για τη Wind Eλλάς σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα Α' τριμήνου του 2020, με τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες να κινούνται ανοδικά, 4,1% ετησίως, στα € 125,6 εκατ., και το προσαρμοσμένο EBITDAaL να σημειώνει αύξηση κατά 1,9% ετησίως, στα € 32,3 εκατ. 

Η εταιρεία καταγράφει πλέον 17 συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης, από τις αρχές του 2016, ενώ κατά τη διάρκεια του α' τριμήνου, η WIND Ελλάς πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους € 20,4 εκατ., το μεγαλύτερο μέρος των οποίων κατευθύνθηκε σε δίκτυα νέας γενιάς.

Συγκεκριμένα, οι κύριες οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις του α’ τριμήνου 2020 για τη Wind Ελλάς έχουν ως εξής:

- Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 4,1% στα € 125,6 εκατ. 

- Συνολικές επενδύσεις στα € 20,4 εκατ. 

- +66% ετησίως η κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής με το 85% να γίνεται μέσω δικτύου 4G

- +87% ετησίως η βάση πελατών NGA

- 638.500 πελάτες σταθερής συνολικά, +3,1% ετησίως  

- Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 12,7% σε ετήσια βάση στα 236.700

- Η WIND VISION έχει συνολικό αριθμό συνδρομητών 70.300 στο τέλος Μαρτίου, μετρώντας 5.000 νέους στο πρώτο τρίμηνο του 2020

- 98% η κάλυψη 4G

- Ενεργοποιήθηκαν 13.300 γραμμές NGA

Η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εξαιρετική εμπειρία πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με την συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών.

«Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν από την πανδημία του COVID-19, αλλά και την εισαγωγή νέων τελών τερματισμού κινητής τηλεφωνίας τον Φεβρουάριο, η συνολική αύξηση εσόδων από υπηρεσίες της WIND παρέμεινε ισχυρή το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι θετικές τάσεις που αναφέρθηκαν το 2019 συνεχίστηκαν και τους πρώτους δύο μήνες του 2020», σχολίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής. .

Όπως σημείωσε, «η κύρια προτεραιότητά μας παραμένει η υγεία και ασφάλεια των ανθρώπων μας, καθώς και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών επικοινωνίας στους πελάτες μας, ειδικά σε αυτές τις συνθήκες που το αγαθό της επικοινωνίας είναι πολύτιμο. Ενώ ο ακριβής αντίκτυπος της πανδημίας παραμένει αβέβαιος, η ισχυρή λειτουργική και χρηματοοικονομική μας θέση μας επιτρέπουν να αντιμετωπίζουμε τις όποιες προκλήσεις με δύναμη και αισιοδοξία».

 Για το 2020 στρατηγική εστίαση της Wind αποτελεί η εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Η εταιρεία παραμένει πλήρως αφοσιωμένη στην υλοποίηση της αναπτυξιακής της στρατηγικής συνεχίζοντας να επενδύει ώστε οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες επικοινωνίας.