Αλουμύλ: Αυξημένες κατά 5,9% οι πωλήσεις στο εξάμηνο

Αλουμύλ: Αυξημένες κατά 5,9% οι πωλήσεις στο εξάμηνο

Αυξημένες κατά 5,9% ήταν το πρώτο εξάμηνο του έτους οι πωλήσεις του ομίλου της Αλουμύλ, οι οποίες έφθασαν στα 99,6 εκατ. ευρώ, (έναντι 94 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του  2015).

Επίσης, παρουσιάζεται αύξηση του μικτού κέρδους κατά 35,2% περίπου, στα 24,2 εκατ. ευρώ (έναντι 17,9 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2015). Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 346,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και διαμορφώθηκαν στα 7,9 εκατ. ευρώ περίπου (έναντι 1,8 εκατ. ευρώ για το 2015). Στα αποτελέσματα προ φόρων παρουσιάζονται κέρδη και υπάρχει σημαντική μεταβολή κατά 103,2% περίπου, σε σχέση με τις ζημιές της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Πιο συγκεκριμένα τα αποτελέσματα προ φόρων παρουσιάζουν κέρδη 0,2 εκατ. ευρώ, (έναντι ζημιών 7 εκατ. ευρώ για το 2015).

Όσον αφορά τα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις για το α'' εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 11,7% περίπου, στα 61 εκατ. ευρώ περίπου, (έναντι 54,7 εκατ. ευρώ του 2015). Το μικτό κέρδος παρουσιάζει σημαντική αύξηση κατά 76,6% περίπου, στα 8,4 εκατ. ευρώ (έναντι 4,7 εκατ. ευρώ του 2015). Οι ζημιές προ φόρων παρουσίασαν σημαντική μείωση και διαμορφώθηκαν στα μείον 2,9 εκατ. ευρώ περίπου έναντι ζημιών 8,4 εκατ. ευρώ για το 2015.

Είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί ότι, η αύξηση του κύκλου εργασιών, τόσο στον όμιλο όσο και στη μητρική εταιρία, οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των ποσοτήτων πώλησης (δηλ. profil Αλουμινίου, σε Kg) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση των ποσοτήτων πώλησης ήταν 10,8% περίπου για τον όμιλο και 20% περίπου για τη μητρική, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Παράλληλα πρέπει να τονιστεί ότι ο κύκλος εργασιών σε αξίες επηρεάστηκε αρνητικά από την πτώση των τιμών του αλουμινίου διεθνώς, συγκριτικά  με τις υψηλότερες τιμές αλουμινίου της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

Ο όμιλος συνεχίζοντας την στρατηγική εξωστρέφειας, ενισχύει συνεχώς την  εμπορική παρουσία του σε Μέση Ανατολή, Αφρική, Ασία, Αμερική και Αυστραλία, µε σκοπό την ενίσχυση των µεριδίων αγοράς. Επίσης με την αναδιάρθρωση του Ομίλου, τον εξορθολογισμό του τρόπου λειτουργίας του και με την παραγωγή νέων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, η διοίκηση του ομίλου έχει καταφέρει όπως δείχνουν και τα παραπάνω αποτελέσματα, την αύξηση του κύκλου εργασιών,  την σημαντική αύξηση του EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και Αποσβέσεων), καθώς και την επίτευξη κερδών στα αποτελέσματα προ φόρων σε επίπεδο ομίλου.