Volkswagen: Επενδύει 22,8 δισ. στο βασικό της brand έως το 2022

Volkswagen: Επενδύει 22,8 δισ. στο βασικό της brand έως το 2022

Το ποσό των 22,8 δισ. ευρώ σχεδιάζει να επενδύσει η Volkswagen στο βασικό της brand τα επόμενα πέντε χρόνια, ενώ σκοπεύει να δαπανήσει 34 δισ. ευρώ προκειμένου να ενισχύσει τη θέση στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με το Reuters, το μεγαλύτερο μέρος των 22,8 δισ., σχεδόν τα 14 δισ. ευρώ, θα δαπανηθούν στη Γερμανία.

Οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι η ανανέωση της VW, η οποία «υπέφερε» από πολυάριθμο προσωπικό και μεγάλα κόστη, είναι ζωτικής σημασίας για την ικανότητα του ομίλου να ανακάμψει από το σκάνδαλο των εκπομπών αερίου.

Παράλληλα, την Παρασκευή, η Volkswagen ενέκρινε ένα πρόγραμμα δαπανών, ύψους 34 δισ. ευρώ, με στόχο την επιτάχυνση της προσπάθειας να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Έπειτα από συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα χρήματα θα κατευθυνθούν στα ηλεκτρονικά αυτοκίνητα, την αυτόνομη οδήγηση και άλλες νέες υπηρεσίες, έως τα τέλη του 2022.

«Μετά την έγκριση του σχεδίου, βάζουμε τα θεμέλια για να κάνουμε τη Volkswagen το νούμερο 1 παίκτη στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2025», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Matthias Mueller.