Jumbo: Αύξηση πωλήσεων 8,97% το πρώτο εξάμηνο

Jumbo: Αύξηση πωλήσεων 8,97% το πρώτο εξάμηνο

Στο 6% με 8% αναθεωρεί το στόχο για αύξηση των πωλήσεων την τρέχουσα χρήση που τελειώνει τον Ιούνιο του 2016 ο όμιλος Jumbo, καθώς η αύξηση που καταγράφηκε το πρώτο εξάμηνο (1/7/2015-31/12/2015) ξεπερνά κατά πολύ τον στόχο που είχε τεθεί για φέτος, δηλαδή αύξηση των πωλήσεων από 0%-4%.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, συνολικά, κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, από τον Ιούλιο 2015 μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2015, οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου σημείωσαν αύξηση της τάξεως του +8,97% στα 371,75 εκατομμύρια ευρώ από 341,13 εκατομμύρια που ήταν ο τζίρος κατά το αντίστοιχο περσυνό διάστημα.

Όπως αναφέρεται, οι τελευταίοι 6 μήνες ήταν οι δυσκολότεροι της τελευταίας 20ετίας για την ελληνική οικογένεια αλλά και για την οικονομία. Οι περίπου 5.000 εργαζόμενοι του ομίλου Jumbo απέδωσαν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα ώστε κάθε νοικοκυριό να απολαμβάνει με χαμηλό κόστος, τα αγαθά που έχει ανάγκη.

Η δυναμική των πωλήσεων κατά τη διάρκεια των πρώτων 5 μηνών της τρέχουσας οικονομικής χρήσης που είχε ανακοινώσει η διοίκηση, συνεχίστηκε και τον Δεκέμβριο. Κατά συνέπεια για τους πρώτους έξι μήνες:

• Τα καταστήματα στην Ελλάδα κατέγραψαν αύξηση τζίρου της τάξης του 3%, ξεπερνώντας ακόμα και την πιο αισιόδοξη εκτίμηση για μηδενική αύξηση στην τρέχουσα χρήση.
• Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση των πωλήσεων στη Ρουμανία. Ο τζίρος στα καταστήματα της Ρουμανίας διπλασιάστηκε.
• Οι πωλήσεις σε Βουλγαρία και Κύπρο κινήθηκαν σύμφωνα με τις αρχικές προβλέψεις.

Ο όμιλος Jumbo μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, διέθετε ένα δίκτυο 73 καταστημάτων πλέον σε 4 χώρες. Από αυτά, τα 53 καταστήματα βρίσκονται στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 7 στη Ρουμανία καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-jumbo.

Η αναδιάρθρωση του δικτύου με κύριο γνώμονα την αύξηση της παραγωγικότητας αποτελεί τη βασική στόχευση του επενδυτικού προγράμματος Jumbo.

Στο σχέδιο αυτό περιλαμβάνεται και ο τερματισμός λειτουργίας δύο μικρών καταστημάτων πρώτης γενιάς όπου μελλοντικά θα αντικατασταθούν με νέα υπέρ-καταστήματα σε περιοχές που ακόμα ο όμιλος δεν έχει παρουσία.