Huawei: Αύξηση εσόδων 24,4% στο γ' τρίμηνο του 2019

Huawei: Αύξηση εσόδων 24,4% στο γ' τρίμηνο του 2019

Αύξηση 24,4% παρουσίασαν τα έσοδα της Huawei στο γ'' τρίμηνο του 2019 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι, καθώς ανήλθαν στα 77,8 δισ. ευρώ, ενώ το καθαρό κέρδος της εταιρείας για αυτό το διάστημα ήταν 8,7%.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η Huawei παραμένει προσηλωμένη στην ανάπτυξη Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και τη δημιουργία «έξυπνων» συσκευών και συνεχίζει σταθερά να βελτιώνει την αποδοτικότητα και ποιότητα των υπηρεσιών της. Αυτό έχει συμβάλλει στη βελτίωση της λειτουργικής και οργανωτικής δομής της εταιρείας και στη σταθεροποίηση των επιδόσεών της για τους πρώτους εννέα μήνες του 2019.

Στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η εμπορική ανάπτυξη δικτύων 5G σε όλο τον κόσμο είναι θετική. Η Huawei, σε συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, συνεχίζει να προωθεί καινοτόμες λύσεις όπως το 5G Super Uplink, ένα «έξυπνο & απλοποιημένο» δίκτυο τηλεπικοινωνιών. Η εταιρεία έχει επίσης δημιουργήσει μέσω των συνεργατών της ένα οικοσύστημα καινοτομίας για την ανάπτυξη δικτύων 5G, με σκοπό να συνεισφέρει στην εξέλιξη και ανάπτυξη των εταιρειών τηλεπικοινωνιών.

Μέχρι σήμερα, η Huawei έχει κλείσει πάνω από 60 εμπορικές συμφωνίες 5G με κορυφαίες εταιρείες τηλεπικοινωνιών και έχει εφοδιάσει την παγκόσμια αγορά με πάνω από 400.000 5G Massive MIMO ενεργές κεραίες και συστήματα (AAU). Η παραγωγή και προμήθεια οπτικού δικτύου μεταφοράς δεδομένων και προϊόντων ΙΤ τεχνολογίας παρουσίασαν σταθερή αύξηση.

Όσον αφορά τις υπηρεσίες της προς τις επιχειρήσεις, η εταιρεία ίδρυσε την Huawei Horizon Digital Platform. Με αυτή την πλατφόρμα, η Huawei σκοπεύει να συνεργαστεί με πελάτες και συνεργάτες για να δημιουργήσει ένα νέο ψηφιακό κόσμο, μια βιομηχανία ψηφιακού μετασχηματισμού αξίας τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτή η πλατφόρμα θα μπορέσει να αξιοποιηθεί σε διάφορους τομείς, όπως οι δημόσιοι οργανισμοί, και οι τομείς οικονομίας, μεταφορών και ενέργειας, προκειμένου να επιταχυνθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους.

Στο τέλος του τρίτου τριμήνου του 2019, πάνω από 700 πόλεις, 228 εταιρείες της Fortune Global 500 και 58 εταιρείες της Fortune Global 100 είχαν επιλέξει τη Huawei ως στρατηγικό συνεργάτη για τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό.

Ο ρυθμός ανάπτυξης της υπηρεσίας cloud της Huawei έχει παρουσιάσει σημαντική βελτίωση. Στο 3ο τρίμηνο, η Huawei ανακοίνωσε την στρατηγική της και κυκλοφόρησε τον Atlas 900, την πιο ταχεία τεχνολογία εκπαίδευσης Τεχνητής Νοημοσύνης. Άλλα καινοτόμα προϊόντα που έχει λανσάρει η εταιρεία είναι το HUAWEI CLOUD Ascend AI με υπηρεσίες cluster, 112 νέες υπηρεσίες τροφοδοτούμενες από επεξεργαστές Kunpeng και Ascend, καθώς και το πρόγραμμα Industrial Intelligent Twins. Αυτά τα προϊόντα είχαν μεγάλη απήχηση σε δημόσιους οργανισμούς, Παρόχους Υπηρεσιών Διαδικτύου, την αυτοκινητοβιομηχανία, την οικονομία και πολλούς άλλους τομείς. Τρία εκατομμύρια επιχειρηματίες και προγραμματιστές έχουν χρησιμοποιήσει το HUAWEI CLOUD για να σχεδιάσουν προϊόντα και υπηρεσίες.

Όσον αφορά τον καταναλωτικό τομέα, το τμήμα smartphones της Huawei σημείωσε σταθερή ανάπτυξη. Οι πωλήσεις smartphones της Huawei τους εννέα πρώτους μήνες του 2019 ξεπέρασαν τα 185 εκατομμύρια τεμάχια, σημειώνοντας μια αύξηση της τάξεως του 26% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2018. Η εταιρεία επίσης σημείωσε ανάπτυξη και σε άλλα καταναλωτικά προϊόντα όπως οι Η/Υ, τα τάμπλετ, τα wearables και τα «έξυπνα» προϊόντα ήχου.

Η «έξυπνη» οθόνη Vision, με μοναδικά πρωτοποριακό software και hardware, που λανσαρίστηκε επίσης το τρίτο τετράμηνο, αποθεώθηκε τόσο από τη βιομηχανία όσο και από τους καταναλωτές. Τώρα διαμορφώνεται ένα πιο ισχυρό οικοσύστημα με επίκεντρο τον καταναλωτή και σκοπό την ασυναγώνιστη εμπειρία χρήσης, σε κάθε περίσταση.

Το οικοσύστημα Huawei Mobile Services έχει επίσης σημειώσει σημαντική ανάπτυξη, με κάλυψη δικτύου που εξυπηρετεί πάνω από 170 χώρες και περιοχές και με μια βάση εγγεγραμμένων προγραμματιστών που ξεπερνά τους 1,07 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.