Eνισχύει την θέση της στην ελληνική αγορά η Lufthansa

Eνισχύει την θέση της στην ελληνική αγορά η Lufthansa

Ενισχύει την θέση του στην ελληνική αγορά ο όμιλος Lufthansa, προσθέτοντας για φέτος το καλοκαίρι, νέους προορισμούς.

Συγκεκριμένα, ο όμιλος δραστηριοποιείται στην χώρα μας με πέντε αεροπορικές εταιρείες ( Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings) και για το φετινό καλοκαίρι η Brussels Airlines, πετά πρώτη φορά στην Ρόδο, η Eurowings στην Κάρπαθο, καθώς και νέες πτήσεις της Eurowings θα υπάρχουν από τη Βιέννη προς την Καβάλα και τη Σαντορίνη. Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss θα εξυπηρετεί φέτος και τη Ζάκυνθο, ενώ ιδιαίτερα ενισχυμένο είναι το πρόγραμμα των δρομολογίων προς Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του ομίλου Lufthansa, Κωνσταντίνο Τζεβελέκο, το 2016 σημειώθηκε αύξηση των μετακινήσεων από και προς την Ελλάδα σε ποσοστό περίπου 5,6 % σε σύγκριση με το 2015, ενώ για φέτος εκτιμάται ότι θα κινηθεί στο 7 %.

«Ένα μεγάλο μέρος της αύξησης επιτελέστηκε την τουριστική περίοδο, γεγονός που αντανακλά την τουριστική δυναμική της Ελλάδας και την αυξανόμενη ζήτηση για τους δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς» σημείωσε και πρόσθεσε πως ο όμιλος έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια, ενώ 85.000 άτομα ταξιδεύουν κάθε εβδομάδα από την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο με τον όμιλο Lufthansa.

Σχολιάζοντας τις εξελίξεις στη στρατηγική ανάπτυξη του ομίλου, ο κ. Τζεβελέκος τόνισε: «Στην Ελλάδα επιτυγχάνουμε πληρότητα θέσεων άνω του 80% στις πτήσεις της Lufthansa, ένα ποσοστό που είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικό και αποδεικνύει ότι οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση».

Ανακοίνωσε πως ο γερμανικός αερομεταφορέας προσφέρει έως και 40% χαμηλότερες τιμές στα εισιτήρια Business Class, γεγονός που ενισχύει σημαντικά το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα στην εγχώρια αγορά.

Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην πλήρη της Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, επισημαίνοντας πως είναι η μοναδική ξένη αεροπορική εταιρεία που προσφέρει δική της lounge στον ΔΑΑ.

Νωρίτερα, από την πλευρά του, ο Peter Pullem, ανώτατος διευθυντής Πωλήσεων Κεντρικής, Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης του ομίλου, αναφέρθηκε στην στρατηγική ανάπτυξης του ομίλου, τις νέες επενδύσεις, αλλά και την πρόοδο προς την ψηφιοποίηση των αεροπορικών υπηρεσιών.

Επισήμανε πως τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου είναι θετικά για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σημειώνοντας μάλιστα πως συνεχίζει να κινείται ανοδικά, επιτυγχάνοντας φέτος το καλύτερο πρώτο τρίμηνο κερδοφορίας από το 2008.

Ανακοίνωσε πως πρόκειται να προχωρήσει, έως το 2020, σε επενδύσεις ύψους 500 εκατ. ευρώ, αποκλειστικά προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των προϊόντων του, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε επιβάτη, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στις πρόσφατες συνεργασίες του Ομίλου Lufthansa (κοινοπραξία με Air China και διμερείς συμφωνίες με την Etihad, την Air Astana και την Cathay Pacific).

Τέλος, αναφέρθηκε και στην παραλαβή των πρώτων Αirbus A350-900. Συνολικά η Lufthansa έχει παραγγείλει 25 αεροσκάφη τύπου A350-900. Πρόκειται για το πλέον σύγχρονο και φιλικό προς το περιβάλλον αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων παγκοσμίως. Οι πρώτοι προορισμοί που θα εξυπηρετεί θα είναι το Δελχί, το Μουμπάι και η Βοστώνη.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ