ΓΔ: 891,69 6,92 (0,78 %)

Τζίρος: 69,94 εκατ. €   RT

7ος χρόνος, ημέρα 1989η
Δευτέρα, 12 Απριλίου 2021

ΓΔ: 891,69 6,92 (0,78 %)

Τζίρος: 69,94 εκατ. €   RT

Το πάθος οδηγεί την Λίντσεϊ Μπρούερ, η οποία «τρέχει» για τον γυναικείο σεβασμό

Το πάθος οδηγεί την Λίντσεϊ Μπρούερ, η οποία «τρέχει» για τον γυναικείο σεβασμό

Η έκφραση και η συνηθισμένη στις μέρες μας ιδιότητα του «Instagram model» δεν την εκφράζει. Η Λίντσεϊ Μπρούερ γνωρίζει βεβαίως πολύ καλά πως η εξωτερική εμφάνισή της μπορεί να γίνει «διαβατήριο» επιτυχίας. Ωστόσο, έχει μέσα της ένα «καύσιμο» που ενισχύει το παιδικό όνειρό της. Μία «φλόγα» που της δίνει επιπλέον κίνητρο να «καταρρίψει» ανδροκρατούμενα αθλητικά «φράγματα» και στερεότυπα. Μία ευκαιρία να αποδείξει ότι τα χέρια γυναικών αξίζουν να πιάσουν το τιμόνι αυτοκινήτων στους αγώνες ταχύτητας και να γίνει έμπνευση για περισσότερες κοπέλες στις πίστες.

Η 23χρονη οδηγός, η οποία αποκαλείται ήδη ως «το μέλλον του IndyCar», στρέφει συχνά πάνω της τα βλέμματα. Μονάχα που εκείνη επιθυμεί την αναγνώριση «κυρίως όταν φορώ τη στολή του οδηγού», όπως εξήγησε στην ιστοσελίδα του περιοδικού Forbes. Η Αμερικανίδα επισημαίνει πως «όταν λέω σε κάποιον πως είμαι οδηγός ταχύτητας, όλοι απαντούν: “Τι;”. Κανένας δεν με πιστεύει, ειδικά όταν είμαι εκτός τη πίστας. Λίγοι υποψιάζονται και δέχονται πως και ένα κορίτσι μπορεί να λατρεύει την αδρεναλίνη της ταχύτητας».

Η Μπρούερ τονίζει επίσης την ενόχλησή της «να με θεωρούν γυναίκα που εργάζεται σε promotion στους αγώνες. Υποθέτω, όμως, πως ο σεβασμός έρχεται με την ικανότητα, με τις νίκες. Είμαι ευγνώμων που έχω την ευκαιρία να δείξω τις δυνατότητές μου και ευελπιστώ η προσπάθειά μου να γίνει παράδειγμα για όσες γυναίκες έχουν τα ίδια όνειρα με εμένα, αλλά δεν τολμούν να τα κυνηγήσουν. Πάντως, είναι μάλλον καλό να σε υποτιμούν στην αρχή και να έχεις την ευκαιρία να τους δείχνεις ότι κάνουν λάθος».

Γεννημένη και μεγαλωμένη στο Κολοράντο, η Λίντσεϊ Μπρούερ μαγεύτηκε ως παιδί από τα Βραχώδη Ορη και τα χειμερινά σπορ. Ηταν εκείνα που έκαναν την ταχύτητα κάτι σαν «εθισμό» για την ίδια. Επειτα από έναν αγώνα με καρτ σε ένα παιδικό πάρτι γενεθλίων, στα 11, έπεισε τον πατέρα της να της αγοράσει ένα όχημα και από τότε η ζωή της άλλαξε. Στην πρώτη συμμετοχή της κατέκτησε το πολιτειακό πρωτάθλημα. Μέχρι τα 15 της ήταν στην κορυφαία δεκάδα των οδηγών της Formula 4, πριν επιλέξει τα 6-τάχυτα αυτοκίνητα. 

Το ταλέντο της ήταν ευδιάκριτο και η αυτοπεποίθηση της μεγάλωνε. Το αποτέλεσμα ήταν να αυξάνεται και το επίπεδο της αποδοχής για την κοπέλα που ήθελε να βάλει και το δικό της όνομα στη μικρή λίστα των γυναικών οδηγών ταχύτητας στην Αμερική. Η Μπρούερ, μάλιστα, δεν ξεχνά τη δική της έμπνευση, «την Ντανίκα Πάτρικ, την οποία λατρεύω γιατί έγινε η πρώτη κοπέλα που “τρύπωσε” στη βιομηχανία του μηχανοκίνητου αθλητισμού και μας έδειξε τι μπορούμε να κάνουμε». 

Η Μπρούερ δεν προέρχεται από οικογένεια με παράδοση στους αγώνες ταχύτητας και χρειάστηκε να «χτίσει» βήμα – βήμα το όνομά της. Αυτό απαιτούσε χορηγούς, διότι, όπως εξηγεί, «το άθλημα είναι ακριβό και “πολιτικό”. Οφείλεις να δημιουργήσεις τις διασυνδέσεις σου και ένα όμορφο πρόσωπο δεν αρκεί». Ξέρει, από την άλλη, πόσο ώθηση έλαβε η καριέρα της από το γεγονός ότι εργάστηκε ως μοντέλο για διαφημίσεις στα social media και χρησιμοποίησε εξαιρετικά την πλατφόρμα του ενός εκατομμυρίου «ακολούθων»(!) στο Instagram.

Την τριετία που έμεινε εκτός αγώνων για να ολοκληρώσει τις σπουδές της, δημιούργησε ένα ισχυρό γκρουπ υποστηρικτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αν και ανέφερε πως «όσο καιρό ήμουν εκτός, πολλοί θεώρησαν ότι θα τα παρατήσω και ήμουν απλώς μία “ακόμη χαζή ξανθιά” που πίστευε ότι θα οδηγήσει», λέει πια πως «ο κόσμος που με ακολουθεί και με στηρίζει αναγνωρίζει ότι είμαι οδηγός αγώνων ταχύτητας και ακολουθώ το πάθος μου».

Η Λίντσεϊ Μπρούερ επέστρεψε στους αγώνες TC America’s και στην πρώτη κούρσα του 2021, στην πίστα Σονόμα της Καλιφόρνια. Συνεχίζει να ονειρεύεται τη συμμετοχή της στα IndyCar. Τα όνειρα, οι φιλοδοξίες είναι το «καύσιμό» της. Το ταλέντο και η προσωπικότητα η έξτρα ταχύτητα πάνω στους τέσσερις τροχούς της. Και, με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας, τη Δευτέρα (8/3), επιμένει ότι «όσο βλέπουμε περισσότερες κοπέλες στο τιμόνι των αγώνων ταχύτητας τόσο αυτό θα γίνεται ολοένα και πιο φυσιολογικό».