Η πανδημία... αύξησε τους χορηγούς, αλλά και την ευαισθησία των Σίξερς

Η πανδημία... αύξησε τους χορηγούς, αλλά και την ευαισθησία των Σίξερς

Από το 2013, όταν Σαμ Χίνκι ανέλαβε τη θέση του τζένεραλ μάνατζερ των Σίξερς, η μπασκετική Φιλαδέλφεια έζησε στους «ρυθμούς» του σλόγκαν «Trust The Process»: «εμπιστεύσου τη διαδικασία». Σκοπός του, η σταδιακή στελέχωση του ρόστερ ώστε από την «ουρά» της βαθμολογίας της Ανατολής, η ομάδα να φτάσει να διεκδικεί τον τίτλο, κάτι που δεν έχει καταφέρει από το 1983. Ο Χίνκι αποχώρησε το 2016, ωστόσο είχε προλάβει να επιλέξει στο ντραφτ τον Τζοέλ Εμπίιντ (Νο3 το 2014) και τον Μπεν Σίμονς (Νο1 το 2016). 

Στη φετινή σεζόν, με την προσθήκη του κόουτς Ντοκ Ρίβερς, πρωταθλητή το 2008 με τους Σέλτικς και των Ντουάιτ Χάουαρντ και Ντάνι Γκριν, που κατέκτησαν πέρσι τον τίτλο με τους Λέικερς, οι Σίξερς είναι πρώτοι στην περιφέρειά τους (ρεκόρ 21 νικών και 11 ηττών) και δικαιούνται να ονειρεύονται το δαχτυλίδι του πρωταθλητή. Το μάνατζμεντ των 76ers, πάντως, μπορεί να αισθάνεται ήδη ως νικητής, δίχως να περίμενε και το «κοκαλάκι της νυχτερίδας» για τις πετυχημένες εμπορικές συμφωνίες που έκλεισε στο τέλος του 2020. 

Σε μία περίοδο που λόγω κορονοϊού τα έσοδα των ομάδων του ΝΒΑ αλλά και των περισσότερων σπορ παγκοσμίως έχουν δεχθεί πλήγμα, οι Σίξερς κατόρθωσαν να πετύχουν αύξηση της τάξεως του 38% σε νέες χορηγίες. Αυτή ήταν η πιο πετυχημένη off-season της ομάδας της «πόλης της αδελφικής αγάπης» την τελευταία πενταετία, με ετήσιες συμφωνίες, που καθεμία ετησίως ξεπερνούν τα επτά ψηφία στον λογαριασμό. Η Φιλαδέλφεια συμφώνησε φέτος με εταιρείες όπως οι BetMGM, BioSteel, Verizon, Tissot, CHOP, goPuff και Founders Brewing, ενώ του χρόνου περιμένουν και αυξημένα κέρδη και από τον νέο χορηγό στη φανέλα τους.

Η αξία των Σίξερς, σύμφωνα με το Forbes, ανέβηκε κατά 4% από πέρσι και έφτασε στα 2,075 δισεκατομμύρια δολάρια. Ακόμη και οι πιο αισιόδοξες προβλέψεις για την εμπορική επιτυχία ξεπεράστηκαν και η Κέιτι Ο’Ρίλι, επικεφαλής μάρκετινγκ, παραδέχθηκε ότι "το λέμε και μεταξύ μας πως όλο αυτό δεν βγάζει νόημα!». Στόχος των στελεχών της ομάδας ήταν να επιτευχθούν συνεργασίες που δεν θα επηρεαστούν από την απουσία του κόσμου και θα έχουν αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα

Η ψηφιακή «εκτόξευση» πρόσφερε πεδίο προώθησης των νέων χορηγών και μέσω των εφαρμογών σε κινητά τηλέφωνα, ενώ η προσφορά στην πόλη της Φιλαδέλφειας έγινε επίκεντρο. Η χορηγία με την Giant Foods προβλέπει και τροφοδοσία εργαζομένων στα τοπικά νοσοκομεία. Η συμφωνία με την Frosty Freeze – Out των Wendy’s, που επιβράβευε τους θεατές στο γήπεδο με έκπτωση όταν ένας αντίπαλος αστοχούσε σε δύο βολές, κάνει το ίδιο με όσους συνδέονται στην πλατφόρμα και από το σπίτι. Προσφέρει, παράλληλα, ένα ποσοστό σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.

«Αντί να καθίσουμε με σταυρωμένα τα χέρια και να αποδεχθούμε αυτή τη δύσκολη κατάσταση, δεν τα παρατήσαμε. Υπάρχουν τόσες πολλές νέες συνθήκες και ευκαιρίες, οι οποίες θα διατηρηθούν και όταν οι καταστάσεις επιτρέψουν την παρουσία του κοινού στις εξέδρες», εξήγησε η κυρία Ο’Ρίλι. Η ίδια αναφέρθηκε και σε μία ακόμη πρωτοβουλία των Σίξερς, με αντίκτυπο στην πόλη.

Η ομάδα του ΝΒΑ εκπόνησε το πρόγραμμα Spirit of Small Business, που δίνει τη δυνατότητα σε μία τοπική επιχείρηση να εμφανιστεί στα social media των Σίξερς σε κάθε έναν από τους φετινούς 72 αγώνες. Αυτή η επιχείρηση προωθεί το σήμα και τα προϊόντα της μέσω των προβλεπόμενων 7 εκατομμυρίων διαδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δύο φίρμες που θα επιλεγούν, θα λάβουν δωρεάν οικονομική ανάλυση από συνεργάτες των Σίξερς και μία χορηγία χωρίς αντίτιμο για το δεύτερο μισό της σεζόν.