LIBERALL
THINK TANKST
ΥΓΕΙΑY
Τετάρτη 28/11/18
4ος χρόνος, ημέρα 1123η

Περισσότερα και εξυπνότερα chatbots μετά την εξαγορά της XOXCO από τη Microsoft

Print Friendly and PDF
-A +A
Περισσότερα και εξυπνότερα chatbots μετά την εξαγορά της XOXCO από τη Microsoft

Του Γιάννη Γορανίτη

Τα chatbots αποτελούν ήδη μια προφανή επιλογή αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης πελατών από εταιρείες όλων των κλάδων και μεγεθών. Προς το παρόν βέβαια η τεχνολογία παραμένει σε νηπιακό στάδιο, αλλά η πρόοδος των συναφών τεχνολογιών είναι διαρκής και αλματώδης. Διόλου τυχαία, η Gartner προέβλεψε πρόσφατα ότι έως το 2020, τα bots συνομιλίας θα είναι η κυρίαρχη υπηρεσία υποστήριξης πελατών σε μεγάλους οργανισμούς και επιχειρήσεις.

Γι’ αυτό και αρκετές εταιρείας τεχνολογίας είτε αναπτύσσουν τις δικές τους λύσεις, είτε εξαγοράζουν μικρότερες εταιρείες ανάπτυξης. Μία από αυτές είναι και η Microsoft, που μόλις εξαγόρασε την XOXCO, μια ταχύτατα ανερχόμενη εταιρεία σχεδιασμού και ανάπτυξης λογισμικού για chatbots.

Ποια είναι η XOXCO

Η XOXCO ιδρύθηκε πριν από δέκα χρόνια και έγινε ευρύτερα γνωστή για την ανάπτυξη του Howdy, του πρώτου εμπορικά διαθέσιμου bot για την πλατφόρμα Slack, που συνεχίζει να χρησιμοποιείται ευρέως για την υπενθύμιση και οργάνωση συναντήσεων.

H αρχική ιδέα, σύμφωνα με τον συνιδρυτή της Ben Brown, είναι να «γεμίσουν τον κόσμο με φιλικά και χρήσιμα ρομπότ». Το επόμενο βήμα θα ήταν να προσφέρουν στους ανθρώπους τα πλεονεκτήματα ενός προηγμένου bot, επιτρέποντάς τους να συμπληρώσουν τις λεπτομέρειες με απλά δομικά στοιχεία. Εν ολίγοις, να προσαρμόσουν πλήρως το chatbot στις ανάγκες της επιχείρησής τους.

Βασισμένη σε αυτή τη φιλοσοφία, η XOXCO ανέπτυξε Αργότερα το Botkit, το οποίο προσφέρει σε εκατοντάδες χιλιάδες προγραμματιστές του GitHub τα εργαλεία ανάπτυξης που χρησιμοποιούνται για chatbots. Πλέον οι λύσεις ανοιχτού λογισμικού της εταιρείας έχουν αξιοποιηθεί χιλιάδες φορές από προγραμματιστές σε πλατφόρμες όπως οι Microsoft Teams, Slack, Webex, Twilio SMS κ.ά.

Το ενδιαφέρον της Microsoft

Όλα αυτά τα άκρως εντυπωσιακά, δεν θα μπορούσαν να αφήσουν αδιάφορη τη Microsoft, η οποία δραστηριοποιείται ήδη στον κλάδο των chatbots προσφέροντας μια ευρεία γκάμα εργαλείων μέσω του Azure Bot Service. Όπως αποκάλυψε σε συνέδριο προγραμματιστών, σκοπεύει να επεκταθεί περαιτέρω αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση σε συνδυασμό με τα open-source εργαλεία του Botkit.

To ποσό της εξαγοράς δεν ανακοινώθηκε αλλά οι αναλυτές πιθανολογούν ότι πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες εξαγορές της αγοράς το τελευταίο διάστημα. Οι πλέον υποψιασμένοι ισχυρίζονται ότι η εξαγορά πυροδοτήθηκε από την υπεροχή του εργαλείου της XOXCO έναντι των λύσεων της Microsoft (στην εφαρμογή εφαρμογής Microsoft Teams).

Στην επίσημη ανακοίνωση των δύο εταιρειών τονίζεται, πάντως, ότι θα εξακολουθήσει να υποστηρίζει το Howdy bot για το Slack. Σε κάθε περίπτωση, η εξαγορά αυτή συνεπάγεται ότι η Microsoft θα ενισχύσει και θα υποκινήσει την ευρύτερη χρήση των chatbots, συμβάλλοντας στην οριστική και αμετάκλητη αλλαγή του τρόπου που οι εταιρείες εξυπηρετούν τους πελάτες τους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Επιστροφή στην mobile έκδοση.