LIBERALL
THINK TANKST
ΥΓΕΙΑY
Σάββατο 08/12/18
4ος χρόνος, ημέρα 1133η

Μοναδικές καινοτομίες Internet of Things από τη Vodafone Innovus στο 20ο Infocom World Conference

Print Friendly and PDF
-A +A
Μοναδικές καινοτομίες Internet of Things από τη Vodafone Innovus στο 20ο Infocom World Conference

Ολοκληρωμένες λύσεις ΙοΤ που αναπτύχθηκαν στην Ελλάδα από την Vodafone Innovus, απευθύνονται στη διεθνή αγορά, μπορούν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και να ενδυναμώσουν πόλεις και πολίτες, αλλά και να οδηγήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό, παρουσίασε στο 20ο Infocom World Conference η Vodafone Ελλάδας.

H Vodafone Innovus, θυγατρική της Vodafone Ελλάδας, παρέχει υπηρεσίες ΙοΤ σε Ελλάδα και εξωτερικό, υποστηρίζοντας τον όμιλο Vodafone σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται και συμμετέχοντας σε σύνθετα ΙοΤ έργα για εταιρικούς πελάτες διεθνώς.

Connected Coffee Machines για αυξημένη παραγωγικότητα μέσω ΙοΤ

H Vodafone Innovus παρουσίασε στο 20ο Infocom World Conference την ΙοΤ υπηρεσία Connected Coffee Machines, που δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης δεδομένων από επαγγελματικές μηχανές καφέ, «ξεκλειδώνοντας» σημαντικά δεδομένα που μπορούν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης, να εξοικονομήσουν πόρους και να οδηγήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Συγκεκριμένα, η ΙοΤ υπηρεσία Connected Coffee Machines επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση που χρησιμοποιεί επαγγελματικές μηχανές καφέ να ελέγχει την ποιότητα του καφέ και την κατανάλωση καφέ, νερού και του ρεύματος, καθώς και την κατάσταση λειτουργίας της μηχανής, και να λαμβάνει ειδοποίηση σε περίπτωση βλάβης. Επίσης, μπορεί να ελέγχει τη γεωγραφική θέση της μηχανής και να την εντοπίσει σε περίπτωση κλοπής.

Μέσα από την ΙοΤ υπηρεσία οι πελάτες των Connected Coffee Machines, όπως εταιρείες εμπορίας καφέ που παραχωρούν σε εταιρείες εστίασης τις μηχανές δωρεάν με συμβόλαιο αποκλειστικής παροχής καφέ, μπορούν να ελέγξουν κατά πόσο τηρείται η σχετική σύμβαση, να διασφαλίσουν την τήρηση υψηλών standards ποιότητας και να επέμβουν άμεσα σε περίπτωση δυσλειτουργίας, αλλά και να προγραμματίσουν τις απαραίτητες επισκέψεις ανάλογα με τη χρήση της μηχανής. Παράλληλα, οι επιχειρήσεις εστίασης μπορούν να ελέγξουν κατά πόσο οι χρεώσεις τις ημέρας και του μήνα συνάδουν με την κατανάλωση καφέ και να έχουν για πρώτη φορά πραγματική εικόνα για την κατανάλωση της πρώτης ύλης.

Προς τις «έξυπνες πόλεις» με το eCitizen platform

Παράλληλα, η Vodafone Ελλάδας παρουσίασε στο 20ο Infocom World Conference την eCitizen platform, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε κάθε Δήμο να προσφέρει στους πολίτες ένα κανάλι επικοινωνίας μέσα από το οποίο μπορούν να αποκτήσουν πολλαπλές υπηρεσίες. Αυτό γίνεται εφικτό μέσα από μια εφαρμογή στο κινητό τηλέφωνο του πολίτη, η οποία θα διασυνδέεται με τα πληροφοριακά συστήματα του Δήμου.

Μέσα από το eCitizen app, οι πολίτες λαμβάνουν προσωποποιημένα ή συγκεκριμένα νέα της πόλης, αλλά και μαζικές ενημερώσεις για έκτακτα θέματα, όπως επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα, πυρκαγιές, πλημμύρες κτλ, ενώ επικοινωνούν απευθείας με τις αρμόδιες υπηρεσίες, αναφέροντας προβλήματα, όπως  κακή κατάσταση οδοστρώματος, υπερχείλιση του κάδου απορριμμάτων, εγκαταλειμμένα οχήματα, απορρίμματα μεγάλου όγκου προς αποκομιδή, εγκληματικές πράξεις κ.α.

Επιπρόσθετα, μέσα από το eCitizen app οι πολίτες μπορούν να συναλλάσσονται και να ζητούν έγγραφα και την έκδοση διοικητικών πράξεων. Τα αιτήματα των πολιτών μεταφέρονται στο πληροφοριακό σύστημα του Δήμου και από εκεί στις αντίστοιχες δημοτικές υπηρεσίες όπου δρομολογούνται προς επίλυση, ενώ παράλληλα ενημερώνονται οι εργαζόμενοι του δήμου που θα εργαστούν στα επίμαχα σημεία.

Μόλις αυτοί επιβεβαιώσουν την επίλυση του ζητήματος, ενημερώνεται το πληροφοριακό σύστημα του δήμου το οποίο με τη σειρά του ενημερώνει τον πολίτη μέσω της εφαρμογής. Ακολούθως, οι πολίτες μπορούν να επιβεβαιώσουν, αλλά και να αξιολογήσουν την επίλυση του προβλήματος που ανέφεραν, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία ενός δίαυλου διαφάνειας και εμπιστοσύνης μεταξύ Δήμου και πολίτη.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να επιλέξει την προσθήκη επιπρόσθετων υπηρεσιών στην εφαρμογή του πολίτη, όπως διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης και καθοδήγηση προς αυτές, ατμοσφαιρικές μετρήσεις για το σημείο που βρίσκεται ο πολίτης και πολλές άλλες, προσφέροντας έτσι πολλαπλές υπηρεσίες και απαλλαγμένος από την ανάγκη δημιουργίας πολλών διαφορετικών ψηφιακών εφαρμογών.

Ο κ. Γιώργος Διαμαντόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Innovus δήλωσε: «Η Vodafone Innovus διαθέτει την τεχνολογία, αλλά και την τεχνογνωσία ώστε να προσφέρει λύσεις ΙοΤ για όλους τους κλάδους της οικονομίας, καλύπτοντας τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε εταιρικού πελάτη όσο απαιτητικές και εάν είναι αυτές.  Μάλιστα, είναι ο μοναδικός πάροχος υπηρεσιών ΙοΤ στην αγορά που συνδυάζει δύο μοναδικά χαρακτηριστικά, εξασφαλίζοντας αδιάλειπτη και καθολική παροχή υπηρεσίας: Τη διαλειτουργικότητα με οποιαδήποτε συσκευή και το υψηλό επίπεδο ασφάλειας».

Η κυρία Κάτια Σταθάκη, εμπορική διευθύντρια εταιρικών πελατών της Vodafone Ελλάδας δήλωσε: «Οι ΙοΤ λύσεις της Vodafone Innovus, μπορούν όχι μόνο να υπηρετήσουν τις ιδιαίτερες ανάγκες των εταιρικών πελατών, αλλά έρχονται να φέρουν την επόμενη μέρα στη λειτουργία και την επιχειρησιακή τους οργάνωση, δημιουργώντας νέες πηγές εσόδων κι επιτυγχάνοντας σημαντική εξοικονόμηση του κόστους λειτουργίας. Η Vodafone επενδύει στρατηγικά στο ΙοΤ, καθώς πιστεύει ότι λειτουργεί ως καταλύτης στην πορεία προς  τον ψηφιακό μετασχηματισμό».

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Επιστροφή στην mobile έκδοση.