LIBERALL
THINK TANKST
ΥΓΕΙΑY
Πέμπτη 13/12/18
4ος χρόνος, ημέρα 1138η

Τις νέες Δεσμεύσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2025 ανακοίνωσε ο Όμιλος Coca- Cola HBC

Print Friendly and PDF
-A +A
Τις νέες Δεσμεύσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2025 ανακοίνωσε ο Όμιλος Coca- Cola HBC

Ο Όμιλος Coca-Cola HBC, κορυφαίος εμφιαλωτής των προϊόντων της The Coca-Cola Company και μία από τις τρείς κορυφαίες εταιρείες του κλάδου ποτών στους Δείκτες Βιώσιμης Ανάπτυξης Dow Jones (DJSI), ανακοίνωσε τις νέες Δεσμεύσεις βιώσιμης ανάπτυξης για το 2025, σε συνέχεια των Στόχων που είχε θέσει με ορίζοντα το 2020. Οι δεσμεύσεις του Ομίλου Coca-Cola HBC αφορούν έξι σημαντικές περιοχές:

  • Μείωση των εκπομπών ρύπων
  • Ορθολογική διαχείριση του νερού
  • Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα (World Without Waste)
  • Υπεύθυνες  προμήθειες
  • Μείωση των Θερμίδων στο Χαρτοφυλάκιο των Αναψυκτικών
  • Φροντίδα των ανθρώπων αλλά και των κοινωνιών που δραστηριοποιείται

Συνολικά ανακοινώθηκαν 17 νέες δεσμεύσεις για το 2025, με άμεση προτεραιότητα από τον Όμιλο Coca-Cola HBC στους παρακάτω στόχους: 

  • Το 50% των ψυγείων μας σε σημεία πώλησης να είναι ενεργειακά αποδοτικά
  • Το 100% της συνολικής ηλεκτρικής ενέργειας των εργοστασίων μας σε Ευρωπαϊκή Ένωση και Ελβετία να προέρχεται από ανανεώσιμες και καθαρές πηγές ενέργειας
  • Να συμβάλουμε στη διαθεσιμότητα νερού σε περιοχές με  πιθανότητα λειψυδρίας
  • Συμβολή στη συλλογή  συσκευασιών, ισοδύναμων με το 75% του όγκου που διαθέτουμε στην αγορά
  • Γυναίκες στο 50% των διευθυντικών θέσεων
  • 1.000.000 νέοι θα εκπαιδευτούν μέσω του προγράμματος Youth Empowered

(Έτος βάσης: 2017)

Ο CEO του Ομίλου Coca-Cola HBC, Zoran Bogdanovic σημείωσε: «Οι Δεσμεύσεις Βιωσιμότητας 2025, επιβεβαιώνουν πως η αειφορία είναι κομμάτι της εταιρικής μας στρατηγικής, που πηγάζει από τον επαγγελματισμό των εργαζομένων και συνεργατών μας και από τη δέσμευσή τους σε βιώσιμες πρακτικές και επιδόσεις».

Στην Ελλάδα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων του Ομίλου Coca-Cola HBC, μέσω των πρακτικών που εφαρμόζει στις παραγωγικές μονάδες και εγκαταστάσεις που λειτουργεί στη χώρα, αλλά και των πρωτοβουλιών της για την αειφόρο ανάπτυξη. Οι στόχοι της Coca-Cola Τρία Έψιλον για βιώσιμη ανάπτυξη, όπως αυτοί παρουσιάζονται στην Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης 2017, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: 

  1. Φροντίδα για τους Ανθρώπους: Οι 1.500 εργαζόμενοι της εταιρείας βρίσκονται στην καρδιά των δραστηριοτήτων της.  Παρέχοντας ένα περιβάλλον δίκαιο και ασφαλές, προσφέροντας δυνατότητες ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξης, η εταιρεία αναδείχθηκε φέτος ανάμεσα στους 10 κορυφαίους εργοδότες, τόσο στην ανεξάρτητη έρευνα Best Work Places, όσο και στη λίστα των εργοδοτών επιλογής της  Γενιάς Υ
  2. Βιώσιμη Ανάπτυξη και Εξοικονόμηση Πόρων:  Θέτοντας αυστηρούς στόχους για  μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, η εταιρεία έχει πετύχει 96,5% ανακύκλωση των αποβλήτων της παραγωγικής διαδικασίας, εξοικονόμηση 60 τόνων πλαστικού ετησίως με τις φιάλες αναψυκτικών Light Weight, χρήση 27% λιγότερου πλαστικού στο ΑΥΡΑ Bloom, 18% στο ΑΥΡΑ Active Cap και 24% στο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ και 100% ηλεκτρική ενέργεια στα εργοστάσιά της προερχόμενη από ΑΠΕ, μειώνοντας το  ανθρακικό της  αποτύπωμα  κατά 48,7% σε σχέση με το 2016.
  3. Δίπλα στις τοπικές κοινωνίες: Το πρόγραμμα «Youth Empowered» έχει ενδυναμώσει περισσότερους από 5.000 νέους, ώστε να εξελιχθούν επαγγελματικά, για να έχουν το μέλλον που ονειρεύονται. Παράλληλα, το πρόγραμμα «Το Σχολείο που Θέλεις»  συνεχίζεται για 7η χρονιά, έχοντας  ανακαινίσει μέχρι σήμερα 16 σχολικά κτίρια, μέσα από μία συνολική επένδυση 1,6 εκ. ευρώ. Η εταιρεία υποστηρίζει, επίσης  το  έργο Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών, ενώ οι εργαζόμενοί της έχουν προσφέρει περισσότερες από 1.300 ώρες εθελοντισμού για το σκοπό αυτό.
  4. Καινοτομία για τους Καταναλωτές και τους Πελάτες: Η  Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola εξελίσσουν το χαρτοφυλάκιό τους, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα με λιγότερη ζάχαρη. Συγκεκριμένα, διαθέτουν 13 διαφορετικά προϊόντα με λίγες ή καθόλου θερμίδες σε 7 διαφορετικές συσκευασίες, ενώ το 49,3% των πωλήσεων προέρχεται από προϊόντα χωρίς ζάχαρη (2017).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Επιστροφή στην mobile έκδοση.