LIBERALL
THINK TANKST
ΥΓΕΙΑY
ARTNEWSA
Δευτέρα 10/09/18
3ος χρόνος, ημέρα 1044η

ΑΔΜΗΕ: Εξαιρετικά σπάνια η βλάβη στην Παλλήνη

Print Friendly and PDF
-A +A
ΑΔΜΗΕ: Εξαιρετικά σπάνια η βλάβη στην Παλλήνη

Τα αποτελέσματα της εργαστηριακής ανάλυσης στο στοιχείο εξοπλισμού όπου υπήρξε η αστοχία υλικού (διακόπτης), στο ΚΥΤ Παλλήνης, και προκάλεσε στις 22 Αυγούστου το μπλακ-άουτ στην Αττική, ανακοίνωσε ο ΑΔΜΗΕ.

Σύμφωνα με αυτά, η διακοπή οφείλεται σε έκρηξη στο εσωτερικό του διακόπτη στο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης (ΚΥΤ), ενώ αυτός βρισκόταν σε κλειστή θέση και όχι κατά τη διάρκεια κάποιου χειρισμού.

"Το ότι το πρόβλημα εντοπίστηκε στο εσωτερικό του διακόπτη καθιστούσε ουσιαστικά αδύνατη την ανίχνευση του σφάλματος εκ των προτέρων, ενώ επιβεβαιώνει ότι η αστοχία αποτελεί εξαιρετικά σπάνιο γεγονός, με βάση και τα στατιστικά στοιχεία του Διεθνούς Συμβουλίου Μεγάλων Ηλεκτρικών Συστημάτων (CIGRE) που διατηρεί βάση δεδομένων για τις βλάβες που εκδηλώνονται στα δίκτυα ηλεκτρισμού", αναφέρει ο ΑΔΜΗΕ.

Κατόπιν τούτου, ο ΑΔΜΗΕ θα προσφύγει σε εξωτερικό εμπειρογνώμονα για να διερευνήσει εάν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες σε σχέση με τον κατασκευαστή του διακόπτη. Επίσης, ο Διαχειριστής υπογραμμίζει ότι:

-Οι τακτικοί προληπτικοί έλεγχοι για τη συντήρηση του Συστήματος Μεταφοράς είχαν ολοκληρωθεί στις αρχές του καλοκαιριού, σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα.

-Έγιναν έκτακτοι έλεγχοι την περίοδο 24-30 Αυγούστου, από το προσωπικό της Διεύθυνσης Συντήρησης Συστήματος Μεταφοράς στον εξοπλισμό των ΚΥΤ Αγίου Στεφάνου, Αχαρνών, Κουμουνδούρου, Παλλήνης, Θεσσαλονίκης, Λαγκαδά, Λάρισας, Καρδιάς, Αγίου Δημητρίου, Αμυνταίου, Μελίτης, Τρικάλων και Νέας Σάντας. Η επιθεώρηση επεκτάθηκε και στους Υποσταθμούς Δόξας, Λαμίας και Κορίνθου. Σε καμία περίπτωση δεν εντοπίστηκαν προβλήματα που να απαιτούν άμεσες διορθωτικές κινήσεις.

-Αναφορικά με τη συντήρηση του Συστήματος Μεταφοράς, επισημαίνεται ότι τα ποσά που δαπανά ο ΑΔΜΗΕ δεν μειώθηκαν, αλλά αυξήθηκαν την τελευταία διετία. Συγκεκριμένα, οι δαπάνες συντήρησης του Συστήματος Μεταφοράς (περιλαμβανομένων και των βλαβών) διαμορφώθηκαν στα 37,4 εκατ. ευρώ το 2015, στα 39 εκατ. ευρώ το 2016 και στα 39,5 εκατ. ευρώ το 2017.

Επιστροφή στην mobile έκδοση.