LIBERALL
THINK TANKST
ΥΓΕΙΑY
ARTNEWSA
Δευτέρα 22/10/18
3ος χρόνος, ημέρα 1086η

Γ. Μαυρωτάς: Οι ιδεοληψίες της κυβέρνησης γκρεμίζουν τον εκπαιδευτικό ιστό

Print Friendly and PDF
-A +A
Γ. Μαυρωτάς: Οι ιδεοληψίες της κυβέρνησης γκρεμίζουν τον εκπαιδευτικό ιστό

Για αποδιοργάνωση αντί αναδιοργάνωση των δομών εκπαίδευσης και αποδόμηση των κοινοβουλευτικών διαδικασιών κατήγγειλε τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου βουλευτής Αττικής και Γραμματέας Κοινοβουλευτικού Έργου με το Ποτάμι Γιώργος Μαυρωτάς, στην ολομέλεια της Βουλής.

Κατέκρινε την απαράδεκτη στάση του Υπουργού ο οποίος επέλεξε να συζητηθεί θεσμικά το νομοσχέδιο σε μόλις 3 ημέρες με τα κόμματα στη Βουλή.

Αναφέρθηκε στην αρνητική κριτική των φορέων που κλήθηκαν, χαρακτηρίζοντας τις αλλαγές της Κυβέρνησης ότι κινούνται με γνώμονα τον ρεβανσισμό και τον πελατειασμό. Ο κ. Μαυρωτάς απευθυνόμενος στον κ. Γαβρόγλου σημείωσε ότι έχει ως Ευαγγέλιο τις απόψεις κάποιων συνδικαλιστικών φορέων και όχι των επιστημονικών φορέων.

Η κυβέρνηση όπως τόνισε δεν προχωρεί σε αποκομματικοποίηση της διοίκησης της εκπαίδευσης αλλά σε κομματικοποίηση με «Κ» κεφαλαίο καθώς δεν ξεκινά τις κρίσεις των στελεχών από τους περιφερειακούς διευθυντές, αλλά από κάτω προς τα πάνω.

Στάθηκε στις αδικίες κατά τη μοριοδότηση των κριτηρίων με σκοπό να ευνοηθούν οι ημέτεροι του Υπουργείου και συγχρόνως να πληγούν άλλα στελέχη, ενώ αναφέρθηκε και στην ολοκληρωμένη πρόταση που κατέθεσε το Ποτάμι.

Σχετικά με την αναστολή του μέτρου του περιορισμού των θητειών κατά την πρώτη εφαρμογή, σχολίασε ότι αυτό το έχει επισημάνει και η επιστημονική υπηρεσία της Βουλής, τονίζονταςόμως ότι εξακολουθεί να είναι λάθος αντιμετώπιση καθώς αποτελεί έναν οριζόντιο «κόφτη».

Ο βουλευτής του Ποταμιού έκανε εκτενή αναφορά στο θέμα της αξιολόγησης η οποία πρέπει να αφορά και τα στελέχη της εκπαίδευσης αλλά και τους εκπαιδευτικούς. Είπε ότι η κοινωνία θέλει και ζητάει την αξιολόγηση και ότι η «καραμέλα» του ΣΥΡΙΖΑ ότι δεν μπορεί να γίνει αξιολόγηση επειδή η πολιτεία δεν δίνει αυτά που πρέπει, πρέπει να σταματήσει. Κάλεσε τον κ. Γαβρόγλου να παραδεχθεί ότι όλα αυτά γίνονται γιατί δεν θέλουν την αξιολόγηση οι συντεχνιακές νοοτροπίες του περιβάλλοντός του. Συμπλήρωσε ότι το Υπουργείο συντηρεί τον φόβο απέναντι στην αξιολόγηση για να έρθει μετά ως πατερούλης και να τους προστατεύσει από αυτήν.

Αφού αναφέρθηκε σε περίεργες διατάξεις για το ΙΕΠ και τη Σιβιτανίδειο, σχολίασε τη μεγάλη γραφειοκρατία που εισάγεται με το άρθρο για τα φροντιστήρια ενώ υπάρχει ήδη η Εργάνη. Διερωτήθηκε για την απόσυρση του άρθρου για τους ΕΔΙΠ των ΤΕΙ και τη μισθολογική τους εξίσωση με εκείνων στα Πανεπιστήμια και σημείωσε την ανάγκη ίσης μισθολογικής τους αντιμετώπισης με όλο τον δημόσιο τομέα.

Κλείνοντας την ομιλία του καυτηρίασε το γεγονός ότι το νομοσχέδιο για τις δομές εκπαίδευσης δεν στηρίζεται σε μελετημένο σχέδιο και αντί για αποκέντρωση επιφέρει περιφερειακή συγκέντρωση με μηδαμινές οικονομίες κλίμακας και κυρίως χωρίς όφελος για τις σχολικές μονάδες. Ο

κ. Μαυρωτάς ζήτησε να υπάρχει ένα βιώσιμο σύστημα που να βλέπει στο μέλλον και όχι στην εξυπηρέτηση των τρεχουσών αναγκών της Κυβέρνησης.

Τέλος σχολίασε και την αλαζονική-ειρωνική στάση του κ. Γαβρόγλου όλες αυτές τις ημέρες, απέναντι στην αντιπολίτευση ειδικά όταν το Ποτάμι είναι αυτό που καταθέτει προτάσεις. Έκρινε ότι ο κ. Γαβρόγλου είναι δέσμιος παλαιών ιδεοληψιών και αφηγημάτων που μπορεί να έχουν κτίσει πολιτικές καριέρες αλλά έχουν γκρεμίσει τον εκπαιδευτικό ιστό της χώρας.

Φωτογραφία intime news

 

Επιστροφή στην mobile έκδοση.