Οι 10 πιο ψαγμένες διαφημίσεις τεχνολογίας & αυτοκινήτων του Super Bowl

Οι 10 πιο ψαγμένες διαφημίσεις τεχνολογίας & αυτοκινήτων του Super Bowl

(Φωτ.: H Beyonce, οι Coldplay και ο Bruno Mars ψυχαγωγούν τους θεατές του Super Bowl 2016.)

Του Γιάννη Γορανίτη

Το Super Bowl που ολοκληρώθηκε πριν λίγες ώρες δεν είναι απλώς η σημαντικότερη διοργάνωση αμερικανικού ποδοσφαίρου, αλλά και ένα καλοστημένο show, που κεντρίζει την προσοχή εκατομμυρίων θεατών σε όλο τον κόσμο. Ακόμη κι ανθρώπων που δεν γνωρίζουν καν τους κανονισμούς του football.

Η δημοφιλία του εξηγείται, καθώς, πέρα από τον ίδιο τον αγώνα και το αμιγώς αθλητικό περιεχόμενο, το Super Bowl συνιστά ένα καλοστημένο τηλεοπτικό show με συναυλίες, events, αλλά και άφθονη διαφήμιση. Κάθε χρόνο οι μεγαλύτερες εταιρείες διαγκωνίζονται για ένα καλό slot στα ουκ ολίγα διαφημιστικά διαλείμματα του αγώνα, με παραγωγές που θυμίζουν κινηματογραφικές ταινίες και πρωταγωνιστές πασίγνωστους ηθοποιούς και celebrities.

Φέτος το κόστος για κάθε σποτ 30 δευτερολέπτων έφτασε τα 5 εκατομμύρια δολάρια. Με δεδομένο ότι προβλήθηκαν 50 διαφημιστικά –πολλά εκ των οποίων ήταν μεγαλύτερα σε διάρκεια– μπορείτε να υπολογίσετε τα έσοδα που εισέρρευσαν στα ταμεία του τηλεοπτικού δικτύου CBS.

Μεταξύ των 50 αυτών σποτ, ξεχώρισαν αρκετά από εταιρείες τεχνολογίας, αλλά και αυτοκινητοβιομηχανίας. Ακολουθούν τα κορυφαία:

LG

Ένα εκθαμβωτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Liam Neeson στον ρόλο του «Ανθρώπου από το μέλλον». Η παρθενική εμφάνιση της LG's σε Super Bowl γίνεται με αφορμή το λανσάρισμα της νέας τηλεόρασης G6 OLED TV.

Audi

Καλοφτιαγμένη, ανθρώπινη και συγκινητική, η διαφημιστική ταινία της Audi για το νέο R8 έχει για soundtrack το «Starman» του David Bowie.

Mobile Strike

Ο Arnold Schwarzenegger εμφανίζεται σε ένα σποτ που ξεχειλίζει από δράση και αγωνία, για να διαφημίζει ένα πολεμικό MMO παιχνίδι για κινητά (iPhone & Android).

Toyota

Το νέο Prius προμοτάρεται ως το ιδανικό αυτοκίνητο για να ξεφύγετε μετά από μια ληστεία και αυτή είναι η καλύτερη τηλεοπτική διαφήμιση του φετινού Super Bowl.

Amazon

Ο Alec Baldwin, η Missy Elliot και ο σταρ του αμερικανικού ποδοσφαίρου Dan Marino παρουσιάζουν το Amazon Echo, ένα επαναστατικό ασύρματο ηχείο, το οποίο λειτουργεί ως δέκτης φωνητικών εντολών και απαντά στις ερωτήσεις σας.

 Fitbit

Το νέο έξυπνο ρολόι της Fitbit ονομάζεται Blaze και υπόσχεται να αλλάξει τον τρόπο που κινούμαστε, αθλούμαστε και παρακολουθούμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες.

 PayPal

Η γνωστή εταιρεία online πληρωμών παρουσιάζει μέσω αυτού του σποτ το όραμά της για το μέλλον των πληρωμών και της ηλεκτρονικής διακίνησης χρήματος. Και πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον όραμα…

GoPro

Η κορυφαία action-camera στον κόσμο γίνεται ακόμη καλύτερη και πιο ανθεκτική και το «φωνάζει» με υπόκρουση ένα κλασικό κομμάτι των Ramones.

Jeep

Τα πρόσωπα και οι ιστορίες που έχτισαν το brand «Jeep» όλα αυτά τα χρόνια παρουσιάζονται σε μια ευρηματική σύνθεση. Αμερικανιά μεν, καλόγουστη αμερικανιά δε.

T-mobile

Ο γνωστός ράπερ Drake διαφημίζει με αρκετές δόσεις χιούμορ τις δυνατότητες του δικτύου του γνωστού παρόχου κινητής τηλεφωνίας.

Για την ιστορία νικητές του Super Bowl 50 ήταν οι Denver Broncos, που επικράτησαν των Carolina Panthers.

Διαβάστε Περισσότερα