Alphabet: Η αξία της μητρικής της Google ξεπέρασε τα 2 τρισεκατ. δολάρια
(AP Photo/Jeff Chiu)
(AP Photo/Jeff Chiu)

Alphabet: Η αξία της μητρικής της Google ξεπέρασε τα 2 τρισεκατ. δολάρια

Οι μετοχές της Alphabet αυξήθηκαν περισσότερο από 12% σε υψηλό ρεκόρ, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε την πληρωμή στους μετόχους, παράλληλα με ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 70 δισ. δολαρίων.

Οι μετοχές της Microsoft σημείωσαν επίσης άνοδο αφού η πιο ακριβή εταιρεία στον κόσμο αποκάλυψε κέρδη ρεκόρ.

Αυτό σημαίνει ότι και οι δύο τεχνολογικοί κολοσσοί απομάκρυναν ένα τεχνολογικό selloff νωρίτερα μέσα στην ημέρα, το οποίο προκλήθηκε από φόβους σχετικά με την έκρηξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI).

Η Alphabet ανακοίνωσε έσοδα 80,5 δισ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του έτους, μια αύξηση 15%, και δήλωσε ότι τα κέρδη είχαν αυξηθεί κατά 57% στα 23,7 δισ. δολάρια.

Ανακοίνωσε δε ότι θα καταβάλει στους μετόχους τριμηνιαίο μέρισμα 20 σεντς ανά μετοχή, που αντιστοιχεί σε πληρωμή άνω των 2,5 δισ. δολαρίων, και ότι σχεδιάζει να συνεχίσει να καταβάλλει τριμηνιαία μερίσματα σε μετρητά στο μέλλον. Έρχεται μετά την ανακοίνωση της Meta ότι θα καταβάλει το πρώτο της μέρισμα τον Φεβρουάριο.

Οι μετοχές της Microsoft σημείωσαν άνοδο άνω του 5% μετά την άνοδο των πωλήσεων λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης της.

Τα τριμηνιαία έσοδα αυξήθηκαν κατά 17% στα 61,9 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 20%, στα 21,9 δισ. δολάρια.

Η Google έχει αντιμετωπίσει ερωτήματα σχετικά με το κατά πόσον υπολείπεται από εταιρείες όπως η OpenAI, η κατασκευάστρια του δημοφιλούς chatbot ChatGPT, καθώς και ανησυχίες ότι η άνοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης θα μπορούσε να απειλήσει την προσοδοφόρα μηχανή αναζήτησης της.

Η Microsoft, εν τω μεταξύ, έχει θεωρηθεί ως ένας από τους μεγαλύτερους ωφελημένους της τρέλας του ChatGPT. Είναι σημαντικός επενδυτής στην OpenAI και έχει ενσωματώσει το chatbot σε πολλά από τα δικά της προϊόντα. Ξεπέρασε την Apple ως η πιο πολύτιμη εισηγμένη εταιρεία στον κόσμο νωρίτερα φέτος.

Ωστόσο, οι επενδυτές αμφισβήτησαν κατά πόσον η διαφημιστική εκστρατεία και οι μεγάλες δαπάνες γύρω από την AI μετατρέπονται σε απτά έσοδα.

Διαβάστε Περισσότερα